// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

مدیر عامل انویدیا: نینتندو سوییچ تجربه ای متفاوت را برای شما بوجود خواهد آورد

طبق گفته‌های مدیرعامل کمپانی انویدیا، کنسول نینتندو سوییچ تجربه‌ای جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در راستای رشد فروش کمپانی نینتندو در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی، سایت VG247 گفت و گویی با جن سون هوانگ، مدیرعامل کمپانی انویدیا، ترتیب داده است و وی صحبت‌های جالبی در باره کنسول نینتندو سوییچ کرده است. وی در این باره می‌گوید:

منصفانه است که بگوییم نینتندو نیز سهم قابل توجهی در این رشد فروش داشته است. همچنین همانطور که می‌دانید، معماری کنسول‌های نینتندو و علاقه‌ما برای همکاری، سبب شده تا یک برنامه همکاری طولانی مدت را پیاده‌سازی کنیم. از این‌رو باید اعلام کنم که به‌مدت دو سال است با نینتندو در حال کار کردن هستیم.

در این مدت صدها مهندس در زمینه‌های مختلف در حال کار کردن بر روی جدیدترین کنسول نینتندو هستند. من به این باور رسیده‌ام که در جریان توسعه این کنسول، هر روز که این مهندسان بر روی سوییچ کار می‌کنند، از توسعه این کنسول هیجان زده می‌شوند. این کنسول تجربه‌ای جدید را برای شما به‌‌ارمغان می‌آورد. تجربه‌ای که تا به‌حال آن را کسب نکرده‌اید.

البته ناگفته نماند بازی‌های این کنسول نیز همگی عالی هستند. همچنین باید بگویم که این رابطه کاری یکی از بهترین‌ها در دو دهه اخیر بوده و از این همکاری خوشحال هستیم.

در جدیدترین اخبار کنسول نینتندو سوییچ می‌توان به قیمت احتمالی این کنسول اشاره کرد. همچنین این کنسول یک ماه پیش از عرضه جهانی، در ژاپن به‌نمایش در خواهد آمد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده