// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فیلم جدید سعید روستایی تا پایان امسال ساخته می‌شود

بنظر می‌رسد تا پایان سال ۱۳۹۵ سعید روستایی فیلم جدید خود را خواهد ساخت.

یکی از بزرگترین اتفاقات فیلم فجر اخیر مربوط می‌شد به سعید روستایی و فیلم تحسین شده «ابد و یک روز» که توانست اکثر جوایز را از آن خود کند. در همین راستا خیلی از کاربران از این پدیده سینمایی در زمینه کارگردانی انتظار دارند تا فیلم‌های بیشتری از این کارگردان جوان مشاهده کنند.

اخیرا وی سوال و جوابی در اینستاگرام خود راه انداخته بود تا مخاطبان از وی سوالات خود را بپرسند. خیلی از مخاطبان خواستار این شده‌اند که سعید روستایی از راز موفقیت خود و کارهایی که برای موفقیت انجام داده است، سخن بگوید. همچنین عده‌ای دیگر از هواداران از استعداد خود برای هنرپیشگی گفته‌ و از وی خواسته‌اند تا در صورت نیاز به هنرپیشه از طریق یک پست آن‌ها را مطلع کند.

حال مهم‌ترین خبر این سوال و جواب‌ها در مورد فیلم جدید سعید روستایی است. وی اعلام کرده که تا پایان سال جاری فیلم جدید خود را خواهد ساخت و فعلا منتظر است تا کارهای فیلم‌نامه به اتمام برسد. خبر دیگر که باعث خوشحالی هواداران مخصوصا کسانی است که هنوز موفق به دیدن فیلم «ابد و یک روز» نشده‌اند، سعید روستایی اعلام کرده که تا دو ماه دیگر دی‌وی‌دی‌های این فیلم در مراکز فروش است. به‌عبارتی تا دو ماه دیگر فیلم ابد و یک روز بر روی شبکه نمایش خانگی نیز منتشر خواهد شد.


منبع iCinema
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده