// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Dark Sword

اگر به‌دنبال یک بازی نقش آفرینی خوش ساخت بر روی گوشی‌های هوشمند خود می‌گردید با معرفی بازی Dark Sword همراه ما باشید.

از زمان‌های گذشته بازی‌های نقش‌آفرینی جای ویژه‌ای در دل بازیکنان داشتند. فکر می‌کنم کمتر کسی باشد که نام فاینال فانتزی تا به‌حال به گوشش نخورده باشد. بازی که با متولد شدنش دنیای جدیدی را برای بازیکنان خلق کرد.

امروزه بازی‌های این چنینی نیز برای تلفن‌های هوشمند بسیار زیاد شده است که طرفداران سفت و سختی هم دارد. بازی Dark Sword یکی از این بازی‌ها است که توسط کمپانی نانو (Nanoo) برای گوشی‌های هوشمند توسعه داده شده است. این بازی با طراحی و گرافیک هنری سایه‌گونه خود به هیج وجه مخاطب را خسته نمی‌کند. شما شخصیت اصلی بازی و همین‌طور باس‌ها و آبجکت‌های محیط را همانند بازی Shadwo Fight به صورت یک سایه می‌بینید که این نوع طراحی‌ها در تلفن‌های هوشمند به نوعی مد شده است.

بازی از گیم‌پلی روان و نرمی برخوردار است. روند بازی به صورت مرحله‌ای پیش می‌رود. شما باید تک تک مراحل را به ترتیب پشت‌سر گذاشته تا بتوانید به پایان داستان برسید. سیستم امتیاز دهی بازی نیز به صورت ستاره‌ای در بازی تعبیه شده است به این صورت که در آخر هر مرحله شما با‌توجه به روند گذراندن آن قسمت به ترتیب سه تاره، دوستاره و یک ستاره خواهید گرفت. این بازی از بیش از صد مرحله ساخته شده و دارای باس‌فایت‌های متعددی است و در نهایت هدف اصلی بازی بعد از پشت‌سر گذاشتن تمام مراحل و از بین بردن موجودات پلید بازی رویارویی با آخرین باس بازی یعنی هیولای تاریکی است.

شما برای رسیدن به این مرحله باید پشتکار زیادی داشته باشید و با سیستم ارتقا اسلحه‌ها و مجیک‌های بازی که در اختیارتان قرار گرفته است خود را لول‌آپ کنید تا بتوانید به جنگ هیولای تاریکی بروید. نکته‌ جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که این بازی با داشتن یک مد سخت تلاش کرده تا هوای بازی‌کنان حرفه‌ای‌تر را هم داشته باشد و خاطره خوشی از خود به‌جای بگذارد.

بازی موبایل Dark Sword توانسته از گوگل پلی امتیاز خوب ۴.۴ را کسب کند. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی و آیتونز به صورت رایگان برای گوشی اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Dark Sword از پلی‌استور | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده