نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

آپدیت جدید نسخه پی سی XCOM 2 عرضه شد

آپدیت جدید نسخه پی‌سی XCOM 2 دید اول شخص در سفینه Avenger و پشتیبانی از کنترلر را به بازی اضافه می‌کند.

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک امسال بود که توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته شده است. حال این استودیو آپدیت هفتم نسخه پی‌سی بازی را عرضه کرده است که ویژگی‌هایی چون پشتیبانی از کنترلر و دید اول شخص در محیط سفینه Avenger، پایگاه گیمر، را به آن اضافه می‌کند. اگر بازی را در استیم خود نصب داشته باشید، این آپدیت به صورت اتوماتیک دانلود خواهد شد. با این حال برای استفاده از دید اول شخص، باید تغییراتی در آن اعمال کنید.

برای این منظور، روی بازی در استیم راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس در قسمت Set Launch Options، عبارت «-allowconsole» را وارد کنید. این کار باعث می‌شود تا بتواند از کنسول دستوری در بازی استفاده کنید. سپس وارد بازی شده و کلید «~» را بزنید و در کنسولی که ظاهر می‌شود، دستور «toggledebugcamera» را وارد کنید. با این کار می‌توانید با استفاده از کنترلر از دید اول شخص در محیط Avenger گردش کنید و مواردی را مثل عکس‌های سرباز‌ها در اتاق‌هایشان ببینید که در زاویه دوربین اصلی بازی قابل مشاهده نیستند.

البته هنوز مشخص نیست که چرا برای استفاده از دید اول شخص، حتما باید از کنترلر استفاده کنید. آپدیت جدید بازی همچنین پشتیبانی رسمی از کنترلر‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 را به بازی اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویری از تنظیمات کنترلر را مشاهده کنید:

XCOM 2

آپدیت جدید بازی همچنین یک سری باگ‌های جزئی را نیز در بازی رفع می‌کند و از این پس سلامتی Spark‌ها را نمی‌توان با استفاده از جعبه کمک‌های اولیه احیا کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده