// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

ساخت نسخه پلی استیشن 4 بازی Killing Floor 2 تمام شد

ساخت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Killing Floor 2 به اتمام رسید و به اصطلاح گلد شد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیو تعاملی تریپ‌وایر و دیپ سیلور، سازنده و ناشر بازی Killing Floor 2، اعلام کرده‌اند ساخت این بازی به‌اتمام رسیده و به اصطلاح بازی گلد شده است. البته گلد شدن این بازی در اصل برای نسخه پلی‌استیشن 4 است زیرا Killing Floor 2 مدتی است برای کاربران پی‌سی و استیم به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه شده است.

در همین راستا طبق گزارشات اعلام شده که Killing Floor 2 بر روی استیم تا به‌حال یک میلیون نسخه فروش داشته و به‌یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دسترسی زودهنگام شبکه استیم تبدیل شده است. تیم سازنده اعلام کرده که بازخوردهای کاربران از این نسخه قطعا در مراحل ساخت بازی اصلی در نظر گرفته شده و مشکلات را برطرف کرده‌اند.

بازی Killing Floor 2 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۸ نوامبر میلادی) بر روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین مدتی پیش جزئیات بهبود این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شد. دیوید هنسلی،‌ از استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) در پستی برروی وبلاگ پلی‌استیشن، گفته است که قدرت پلی‌استیشن 4‌ پرو به توسعه‌دهندگان اجازه داده تا «تصاویر Killing Floor 2‌ را به سطح دیگری از دقت ببرند». این بازی در پلی‌استیشن 4‌ پرو با رزولوشن 1800p اجرا خواهد شد و بازیکنانی که دارای تلویزیون 4K هستند می‌توانند بازی را به صورت آپ‌اسکیل برروی رزولوشن 2160p تجربه کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده