// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Insomnia

Insomnia یک بازی ترسناک موبایل است که شما را با رویاها و کابوس‌هایتان آشنا می‌کند.

بازی‌های ژانر وحشت همیشه طرفداران سرسخت خود را در دنیای بازی‌های کامپیوتری داشته‌اند و شرکت‌های بازی‌سازی نیز با اطلاع از این موضوع همه ساله بازی‌های متعددی را در این سبک منتشر می‌کنند. امروز سراغ یکی از همین بازی‌ها به اسم Insomnia رفته‌ایم. بازی Insomnia در ژانر وحشت یکی از جدیدترین بازی‌های موبایل به حساب می‌آید که حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.

پایه اصلی این بازی به کابوس‌هایی که یک شخص در خواب می‌بیند برمی‌گردد. اگر همانند من به این فکر می‌کردید که ای کاش می‌توانستید وارد رویاها و کابوس‌هایی که در خواب می‌بینید بشوید و آن‌را از نزدیک تجربه کنید می‌توانید روی این بازی حساب کنید.

گیم‌پلی بازی Insomnia به این صورت است که شما با وارد شدن در کابوس‌های خود به دنبال دلیل اتفاق افتادن آن‌ها می‌گردید و گاهی اوقات حتی به دنبال متوقف کردن آن‌ها هستید. این بازی با گرافیک بسیار قابل قبول جز یکی از بهترین‌های این پلتفرم به حساب می‌آید. طراحی و نورپردازی زیبای محیط کاملا حس و حال یک بازی ترسناک را به مخاطب القا می‌کند. از طراحی که بگذریم به موسیقی بازی می‌رسیم که می‌توان گفت قلب تپنده این بازی است. موسیقی بازی با تمام وجود حس ترس را برای بازی‌کن به‌وجود می‌آورد و همزادپنداری منحصر به‌فردی را در شخصیت اصلی داستان بازی و شما ایجاد می‌کند.

محیط Insomnia از جزییات بسیار زیادی تشکیل شده و شما با گشت و گذار در محیط اطراف می‌توانید اشیا و آبجکت‌های مختلفی را پیدا کنید. تمام تلاش این بازی برپایه بقای شخصیت اصلی برنامه ریزی شده است، به نحوی که شما با پیدا کردن داروهای ضد استرس و جنون یا ترکیب این داروها باهم‌دیگر باید برای زنده ماندنتان تلاش کنید.

بازی Insomnia ساخته شرکت آکواریو گیمز (Acuario Games) توانسته در بدو ورود خود امتیاز بسیار خوب ۴.۵ را از گوگل‌پلی کسب کند.

توجه داشته باشید این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم اندروید توسعه داده شده و همچنین یک نسخه لایت هم دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته شده است تا اگر با بازی ارتباط برقرار کردند نسخه پولی بازی را خریداری کنند.

بازی موبایل Insomnia را می‌توانید از گوگل پلی با قیمت ۰.۹۹ دلار برای گوشی اندروید خود خریداری کنید.

خرید بازی Insomnia از پلی‌استور | دانلود نسخه لایت بازی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده