// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Skate 3 به لیست بازی‌های Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار طرفداران، بازی Skate 3 به قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شد.

سال گذشته با اضافه شدن  قابلیت Backward Compatbilty به کنسول ایکس باکس وان، تمایل طرفداران به تجربه بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی ایکس‌باکس وان بیشتر شده است. ما‌ه‌های گذشته مایکروسافت بازی‌های زیادی را به این قابلیت اضافه کرده است و حال بازی Skate 3 نیز به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است.

مایکروسافت با اضافه کردن بازی Skate 3 با این سرویس اعلام کرد:

سری بازی‌های Skate سبک جدیدی را در بازی‌های اسکیت‌ بُرد به ارمغان آورد و Skate 3 هم یک نسخه تکامل یافته از این سری بازی‌ها است. محبوبیت بازی Skate 3 در طرفداران این سری بازی جای تعججب ندارد، چرا که اضافه شدن طرح جدید کنترل فن فلیکیت (اجرای حرکت فلیکیت اسکیت‌برد به وسیله‌ی گیم‌پد) این بازی را فوق‌العاده جلوه می‌دهد، بازی Skate 3 به کابران اجازه می‌دهد تا با دوستان‌شان تیم اسکیت‌برد تشکیل داده و به یکی از بهترین اسکیت‌باز‌ها تبدیل شوند.

کاربران با خرید بازی Skate3 بسته الحاقی San Van Paty را به صورت رایگان نیز دریافت می‌کنند. انتشار بازی Skate 3 به مناسبت سالگرد عرضه قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان  است. هفته‌ی گذشته شاهد اضافه شدن دو بازی Mass Effect 2 و Mass Effect 3 به قابلیت Backward Compatibility بودیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده