نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر مستند جدید شبکه HBO به نام Beware the Slenderman منتشر شد

شبکه HBO نخستین تریلر مستند جدید خود به نام Beware the Slenderman را منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، دو دختر ۱۲ ساله یک کودک دیگر را اغوا کردند و او را به جنگلی در ویسکانسین بردند و سپس با ۱۹ بار ضربه چاقو او را به قتل رساندند. این دو دختر پس از این حادثه تلخ توضیح دادند که شخصیت تخیلی اسلندرمن (Slenderman) به آن‌ها گفته است که این کار را انجام بدهند. حال شبکه HBO براساس این داستان ترسناک یک مستند ساخته است که قرار است در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن امسال) از این شبکه به روی آنتن برود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر مستند جنجالی Beware the Slenderman را تماشا کنید:

|

این مستند اتفاقاتی را که در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۴ (۱۰ خرداد ۱۳۹۳) در شهر واکیشا در ایالت ویسکانسین رخ داده است روایت و دنبال می‌کند. این مستند ترکیبی از واقیعت فراموش نشدنی این حادثه و افسانه‌های شهری است که بخشی از صحنه‌های اتفاق افتاده دوباره بازسازی شده‌اند و همچنین ویدیویی که پلیس از دختران پس از ارتکاب جرم بازجویی کرده است نیز در این مستند وجود دارد.

شبکه HBO تاکنون مستند‌های بسیار موفقی را ساخته و پخش کرده است که از جمله موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به مستند سریالی و کوتاه The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst اشاره کرد که در سال ۲۰۱۵ از این شبکه پخش شد. علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، طبق گفته وب‌سایت سی‌ان‌ان، به طور متوسط هر قسمت این مستند ۳/۲ میلیون نفر بیننده داشته است.

شخصیت اسلندرمن در سال ۲۰۰۹ توسط اریک نادسن خلق و اولین بار در مجموعه Something Awful معرفی شد. این شخصیت در بسیاری از داستان‌ها و آثار هنری که از آن منتشر شده است، بیشتر برای ربودن، ایجاد ترس و وحشت و وسیله کردن مردم از جمله کودکان برای انجام جرم و جنایت، شناخته شده است. اسلندرمن در داستان‌های متعددی حضور داشته است و حتی دو بازی ویدیویی به نام Slender: The Eight Pages و Slender: The Arrival نیز براساس این شخصیت ساخته و منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده