// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

جزئیات بهبود‌های بازی Rez Infinite برای پلی‌استیشن 4 پرو مشخص شد

بازی Rez Infinite از رزولوشن 4k واقعی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو برخوردار است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از پیشرفت گرافیکی بازی‌ها بر روی پلی‌استیشن 4 پرو، استودیو اینهنس گیمز (Enhance Games)، سازنده بازی Rez Infinite، جزئیات بهبود گرافیکی این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو را منتشر کرده است.

طبق لیست جزئیات، اگر از تلویزیون‌های 4K برخوردار هستید، می‌توانید بازی Rez  و مرحله Area X را بر روی رزولوشن 3840x2160 و مابقی قسمت‌های بازی را بر روی رزولوشن 4K واقعی اجرا کرده و از کیفیت بالای بازی لذت ببرید. متاسفانه در این بخش نوشته نشده است که دارندگان تلویزیون‌های 1080p با چه کیفیت و رزولوشنی به بازی کردن خواهند پرداخت. 

همچنین کسانی که از حالت واقعیت مجازی این بازی استفاده می‌کنند، بجای اجرای بازی بر روی رزولوشن 1440x810، آن را بر روی رزولوشن 1920x1080 اجرا می‌کنند. قدرت پلی‌استیشن 4 پرو به شما اجازه می‌دهد تا رزولوشن و رندرینگ تصاویر را بهتر از قبل بر روی هدست واقعیت مجازی خود مشاهده کنید.

متاسفانه اطلاعاتی حول نرخ فریم بازی اعلام نشده و باید گفت که Rez Infinite از قابلیت HDR پشتیبانی نمی‌کند. در ادامه عکسی را از مقایسه رزولوشن و کیفیت بازی بر روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو. قسمت چپ تصویر مربوط به پلی‌استیشن 4 و قسمت راست تصویر مربوط به پلی‌استیشن 4 پرو است.

Rez Infinite


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده