نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر جدید بازی Paragon شخصیت Crunch را معرفی می‌کند

اپیک گیمز، سازنده‌ی Paragon، با انتشار تریلری از اضافه شدن قهرمانی به نام کرانچ (Crunch) به این بازی خبر داد.

استودیو اپیک گیمز از شخصیت جدید بازی Paragon رونمایی کرد. این شخصیت کرانچ نام دارد و قرار است از سه‌شنبه ۲۵ آبان (۱۵ نوامبر) به بازی اضافه شود. کرانچ، مانند خود Paragon، رایگان است و ظاهراً کاربران در انتخاب کردن آن با محدودیتی روبه‌رو نیستند.

قهرمان تازه معرفی‌شده‌ی Paragon در حرکات تن‌به‌تن (Melee) تخصص دارد و از یک سیستم ضربات ترکیبی منحصربه‌فرد بهره می‌برد. کرانچ می‌تواند زنجیره‌ای از حرکات را روی دشمن پیاده کند و به این شکل، او را به‌سرعت از پا دربیاورد. توانایی‌های شخصیت تازه‌وارد بازی از این قرار است:

Re-Crunch: ری-کرانچ آخرین قابلیت اجرا شده‌ی کرانچ را تکرار می‌کند و به این شکل، فرصت پیاده‌سازی کمبوهای بیشتری را برای بازیکن فراهم می‌سازد. این توانایی دو ویژگی فرعی را هم به‌همراه دارد: یکی اینکه به نتیجه رساندن حملات ساده (Basic) به‌خودی خود از زمان کول‌داون‌ها کم می‌کند و دیگری اینکه قابلیت‌ها در سومین نوبت با قدرت بیشتری نسبت به حالت معمول‌شان اجرا می‌شوند.

Forward Crunch: این توانایی کرانچ را به جلو پرتاب می‌کند؛ تا جایی که او به اولین قهرمان دشمن سرراه‌اش برخورد کند و به این شکل به او ضربه بزند. با تقویت شدن این قابلیت، دشمنان تا پایان حرکت توسط کرانچ هل داده می‌شوند.

Left Crunch: کرانچ با یک هوک چپ به سراغ دشمنان می‌رود و ضربه‌ای پخش‌شونده (Cleave damage) را بر آن‌ها وارد می‌کند. در حالت تقویت‌شده، Left Crunch آسیبی را، با شدتی برابر با حملات ساده، به همه‌ی دشمنان نزدیک کرانچ تحمیل می‌کند.

Right Crunch: این ضربه با برخورد کردن به دشمنان سرعت آن‌ها را کم می‌کند و زمانی که با قدرت بیشتر اجرا شود، آن‌ها را از پا درمی‌آورد.


بازی Paragon هم‌اکنون در قالب بتای آزاد به‌طور رایگان برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده