// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

دمو جدید بازی Yakuza 6 ارائه خواهد شد

کمپانی سگا اعلام کرد که دمو قابل‌دانلود جدیدی برای بازی Yakuza 6 در کشور ژاپن ارائه خواهد داد.

کمپانی Sega امروز اعلام کرد که بزودی در کشور ژاپن دمو جدیدی برای بازی Yakuza 6: Inochi no Uta، ششمین بازی سری Yakuza که ۸ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۸ آذر ۱۳۹۵) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد، ارائه می‌دهد که امکان تجربه بخش اول این بازی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

ماسایوشی یوکویاما، تهیه‌کننده ارشد بازی Yakuza 6 در طی استریم زنده‌ای که توسط مجله فامیتسو بر‌گزار شده بود، این تصمیم کمپانی سگا را رسانه‌ای کرد. با این‌حال وی تاریخ دقیق ارائه دمو جدید این بازی را اعلام نکرد اما از به‌کار بردن کلمه «قریب‌الوقوع» می‌توان نتیجه گرفت که نسخه ‌پیش‌نمایش مذکور در آینده نزدیک در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. ماسایوشی یوکویاما در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که فایل‌های ذخیره نسخه پیش‌نمایش قابل انتقال به نسخه اصلی بوده و در  دمو مذکور محدودیتی برای سطح وجود دارد که او از ارائه جزئیات آن سر باز زده است.

اولین نسخه سری بازی‌های Yakuza که در ژاپن با نام Ryū ga Gotoku (به‌مانند یک اژدها) شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۵ بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 2 عرضه شد. بازی‌های شش‌گانه این سری در سبک اکشن ماجرایی جهان باز هستند که از المان‌های نقش‌آفرینی نیز بهره می‌برند. این سری روایت‌گر داستان زندگی یاکوزایی به نام «کازوما کریو» از اعضای Tojo است که علاوه بر همکاری با اعضای این گروه در جهت اعمال مجرمانه، در جستجوی سبک زندگی دیگری است. بازی‌های مختلف این سری در جهت جلب نظر منتقدین عملکرد مناسبی داشته و از این حیث Yakuza 5 موفق‌ترین بازی این سری است. در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که سری بازی‌های Yakuza تا‌کنون ۷ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده