// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

بروزرسانی جدید Miitomo منتشر شد

نینتندو با عرضه بروزرسانی جدید برای اپ موبایل Miitomo ویژگی‌های جدید به این بازی/نرم‌افزار اضافه کرد.

نینتندو با انتشار بروزرسانی جدید برای اپلیکیشن Mittomo ویژگی‌های جدید و زیادی را به آن اضافه کرد. یکی از ویژگی‌های اضافه شده به نرم‌افزار موبایل Miitomo قابلیت ارسال پیام‌ مستقیم به دوستانتان است، همچنین کاربران هم‌اکنون می‌توانند اتاق مربوط به شخصیت خود را شخصی سازی کنند. به مناسبت این بروزرسانی نینتندو  آیتم‌های رایگانی برای طرفداران این نرم‌افزار در نظر گرفته است. این آپدیت برای اندروید و iOS عرضه شده است.

کاربران این نرم‌افزار می‌توانند اتاق کاراکتر خود را توسط کاغذ دیواری، پوستر و کف‌پوش شخصی سازی کنند. کاربران می‌توانند از عکس‌های آلبوم Miifoto برای درست کردن پوستر استفاده کنند در حالی که می‌توان کاغذ‌ دیواری و کف‌پوش‌ها را توسط بازی Miitomo Drop به دست آورد. البته نینتندو هم اکنون به صورت رایگان کاغذ‌ دیورای‌هایی با حال و هوای بازی‌ Super Mario Bros و Metroid: Zero Mission و همچنین بازی The Legend of Zelda و Splatoon در اختیار کاربران گذاشته است. کاربران Miitomo هم اکنون می‌توانند با ورود به اپلیکیشن از آیتم‌ و ویژگی‌های رایگان نینتندو استفاده کنند.

همچنین نینتندو با این بروزرسانی اشتراک گذاری یا مشاهده لباس‌های شخصیت Mii در حالت‌  Style Central (محیطی که کاربران پوسته شخصیت وی را برای عموم به نمایش می‌گذارند) را آسان کرده است، همینطور فرآیند پرسش و جواب در حالت Answer Central (محیطی که کاربران به سوال‌های یکدیگر جواب می‌دهند)‌ آسان‌تر شده است. کاربران نرم‌افزار Miitomo هم اکنون می‌توانند فرآیند سوال و جواب دوستان وی را توسط قابلیت جدید جستجو کنند.  اما اگر شما دوستی زیادی در این نرم‌افزار ندارید Miitimo  به شما  اجازه می‌دهد که ۱۰۰ شخصیت جدید Mii درست و لباس برای آنها معین کنید یا اینکه از آنها برای ارسال پیام استفاده کنید.

نر‌افزار Miitomo و بروزرسانی جدید آن به صورت رایگان در فروشگاه نرم‌افزار اپل و گوگل پلی در دسترس است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده