// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

نسخه پی سی بازی Dishonored 2 از مشکلات متعددی رنج می‌برد

طبق گزارش‌هایی که به دست استودیو آرکین رسیده، نسخه‌ی پی‌سی بازی Dishonored 2 دارای مشکلات متعددی است.

Arkane Studios، توسعه‌دهنده‌ی بازی Dishonored 2، طبق گزارشات متعددی که از کاربران نسخه‌ی پی‌سی بازی دریافت کرده، اعلام کرده که این بازی با مشکلات زیادی روی این پلتفرم مواجه شده است. هاروی اسمیت، از دستیاران کارگردان این بازی در استودیو، در رابطه با گزارشات متعددی از کاربران پی‌سی این بازی مبنی بر مشکلات در کارایی و افت‌ فریم‌های این بازی، این‌چنین در حساب توییتر خود نوشته:

ما به تازگی متوجه شدیم تعدادی از بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی این بازی به مشکلاتی در اجرای آن برخورده‌اند. لطفا مشکلات خود را به ما گزارش دهید.

در زیربخش مربوط به این بازی در وب‌سایت رِدیت نیز کاربران بسیاری از مشکلات آن صحبت کرده‌اند. مشکلاتی مانند افت فریم که حتی بر روی سیستم‌های قدرتمندی نیز که خود آرکین استودیوز توصیه کرده، باز هم وجود دارند. یکی از کاربران این‌چنین نوشته که وضعیت Performance بازی در پنجره‌ی Windows Task Manager به کم (Low) کاهش پیدا می‌کند. اسمیت همچنین گفت که ما منتظر دریافت گزارشات بیشتری از کاربران هستیم، اما نمی‌توانیم زمان دقیقی را برای حل شدن این مشکلات اعلام کنیم. هنگامی نیز که از وی سوال شد آیا ممکن است این مشکلات به واسطه‌ی بروزرسانی روز اولی که برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده، اما هنوز برای پی‌سی منتشر نشده، برطرف شود، وی این‌گونه پاسخ داد که بیشتر مواردی که در بروزرسانی نسخه‌های کنسولی بازی وجود دارد، پیش‌تر توسط ما در نسخه‌ی پی‌سی گنجانده شده بود!

اگرچه تاکنون راه‌ حلی قاطع برای برطرف کردن این مشکلات نسخه‌ی پی‌سی پیدا نشده، اما برخی از کاربران علت آن را تکنولوژی پُشت ویژگی گرافیکی «TXAA Anti-Aliasing» می‌دانند. حتی یکی از کاربرانی که بازی را با کارت گرافیک قدرتمند انویدیا GTX 1080 اجرا کرده، وقتی که ویژگی ذکر شده را بر روی حالت فعال قرار داده، از مشکلات زیاد و نواقص بازی حتی بر روی جزییات Low خبر داده است! در حالی که باید بازی با این کارت گرافیک بدون هیچ مشکلی و به روان‌ترین شکل ممکن اجرا شود! به هر حال و طبق گفته‌ی خود Arkane Studios، این کمپانی به دنبال بهترین راه ممکن برای حل این مشکلات است. پیش‌تر در زومجی تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی را مشاهده کردید.

آیا شما نیز این مشکلات را بر روی نسخه‌ی پی‌سی بازی تجربه کرده‌اید؟ نظر شما چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده