// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Sara Is Missing

اگر می‌خواهید با در دست داشتن گوشی خود، صاحب یک گوشی جدید هم بشوید با ما همراه باشید.

امروز با معرفی یکی از عجیب‌ترین بازی‌های تلفن‌ همراه با شما عزیزان هستیم. بازی که با داشتن سبک منحصر به فرد خود شما را در ساعات اول بازی متعجب می‌کند.

از نام بازی می‌توان حدس‌هایی در مورد داستان بازی زد که دختری گم شده است و شما ماموریت پیدا کردن این دختر را دارید اما با راهی که با آن آشنا خواهیم شد. برای درک بهتر بازی لازم است شما را به گذشته‌ای دور و خاطره‌انگیز ببرم و بازی‌های پرونده ایکس یا فاکس هاند که بر روی پلی‌استیشن یک عرضه شده بودند را به یادتان بیاورم. این بازی‌ها با سبک خاص و جالب خود که به نوعی شبیه‌ساز می‌توان به آن لقب داد در زمان عرضه خود بر روی پلی‌استیشن یک، نظر منتقدین بسیاری را به سمت خود جلب کردند. این نوع بازی‌ها ساخته شده از روی یک فیلم واقعی بودند که به صورت تکه‌های کوچکی تبدیل شده بودند و بین این تکه‌ها بازی‌کن باید انتخابی می‌کرد تا دوباره تکه بعدی فیلم را بنا به انتخابی که کرده است ببیند. پس از ساخته شدن این نوع بازی‌ها استدیوهای متعددی دست به ساخت بازی‌های این چنینی زدند اما نکته‌ای را که باید به آن اشاره کنیم این است که بازی‌های با این سبک به دلیل تک بودنشان مخاطب خاص خود را دارند. بازی Sara Is Missing یا به اختصار SIM هم با مقداری تفاوت نسبت به گذشته و به صورت انحصاری برای پلتفرم اندروید آمده تا حس و حال آن دوران را دوباره به‌یاد بازی‌کنان بیاورد. 

 نکته جالب در SIM این است که تمام داستان بازی در یک تلفن همراه روایت می‌شود. گیم‌پلی بازی از این قرار است که شما در نقش واقعی خودتان باید دختری به نام سارا که به دلیلی نامشخص گم شده است را پیدا کنید. در لحظه شروع بازی دو پیغام برای مخاطب نمایش داده می‌شود که مبنی بر استفاده از هدفون برای شنیدن صدایی بهتر از بازی و همینطور استفاده از بند گوشی برای اینکه از دستتان نیافتد است.

بازی با یک صفحه قفل شده گوشی که ظاهری شبیه به سیستم عامل آیفون را دارد شروع می‌شود که شما با دیدنش کاملا متعجب می‌شوید. در ادامه پیغامی مبنی بر ریست شدن گوشی بر روی صفحه نمایش می‌بینید که شما با زدن گزینه بله گوشی را ریست می‌کنید و بعد از بالا آمدن دوباره گوشی، پیغام‌هایی از یک برنامه به اسم ایریس می‌بینید که با شما وارد گفتگو می‌شود. پس از این اتفاقات شما متوجه خواهید شد که گوشی که در دست دارید به شخصی به نام سارا تعلق دارد که گم شده است و در حال حاضر شما با در دست داشتن این گوشی باید با کند و کاو در آن سرنخی از سارا پیدا کنید. استدیو سازنده بازی با استفاده از المان‌های جالبی نظیر جست‌وجو در ایمیل‌ها،پیغام‌ها،گالری تصاویر و... سعی بر این داشته تا مخاطب هرچه بیشتر حس این را داشته باشد که تمام این اتفاقات در گوشی خودش می‌افتد.

بازی SIM با دیدی متفاوت در عرصه بازی‌های ویدیویی تلفن همراه توانسته از گول پلی امتیاز خوب ۴.۷ را کسب کند. شما می‌توانید این بازی را از گوگل پلی به‌صورت رایگان برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

دانلود بازی Sara Is Missing از پلی‌استور


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده