// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

سیزدهمین هدف فراری بازی Hitman مشخص شد

در جدیدترین اخبار منتشر شده، سیزدهمین هدف فراری بازی Hitman مشخص شد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Hitman استودیو IO Interactive، سازنده این بازی، جدیدترین هدف فراری این بازی را مشخص کرده است. بازیکنان از همین الان می‌توانند جهت کشتن دو شخصیت The Ex-Dictator و The Gold-Digger وارد بانکوک شده و کار خود را انجام دهند.

یادتان نرود همانند ۱۲ هدف قبلی، اگر در کشتن هدف ناکام بمانید، دیگر شانسی برای تلاش مجدد وجود ندارد. از این‌رو حواس خود را برای کشتن این دو هدف جدید جمع کنید. از طرفی مدت زمان دردسترس بودن این دو هدف جدید ۷ روز بوده و اگر جز آن دسته از کسانی باشید که ۱۲ هدف قبلی را با موفقیت کشته‌اید، می‌توانید پس از کشتن این دو شخص، HITMAN Signature Suit را که یک دست لباس جدید برای هیتمن است آزاد کرده و از آن استفاده کنید.

همچنین چند روز پیش آخرین قسمت از فصل اول بازی هیتمن عرضه شد. نام مرحله‌ای که گیمرها در این قسمت بازی می‌کنند، Situs Inversus است. برای به پایان رساندن این قسمت، گیمرها باید از تمام مهارت‌هایی که در قسمت‌های قبلی فرا گرفته‌اند، استفاده کنند. داستان این قسمت نیز در بیمارستان و مکان تفریحی خصوصی GAMA جریان دارد و مامور ۴۷ در این قسمت باید دو هدف آخر خود را از بین ببرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده