// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تاریخ عرضه Titanfall 2 از مدت‌ها پیش تعیین شده بود

بنظر می‌رسد تاریخ عرضه Titanfall 2 از مدت‌ها پیش مشخص بوده است.

مدتی پیش بازی Titanfall 2 عرضه شد و علی‌رغم پتانسیل بالایی که داشت در هفته اول عرضه خود فروشی فوق‌العاده‌ای را تجربه نکرد. شاید بتوان مهم‌ترین دلیل این فروش کم نسبت به نسخه اول را تاریخ عرضه بازی دانست. آن‌ هم زمانی که فصل بازی‌های شوتر بوده و جدای از این بازی، چند بازی شوتر بزرگ دیگر قرار گرفته‌اند.

طبق آخرین مصاحبه انجام شده توسط درو مک‌کوی، تهیه کننده بازی Titanfall 2، بنظر می‌رسد تاریخ عرضه بازی از قبل برنامه ریزی شده بود و آن‌ها نمی‌توانستند تاریخ عرضه را به یک زمان دیگر موکول کنند. شاید با عرضه کردن این بازی در یک تاریخ دیگر که سیل بازی‌ها کمتر بودند، تایتان‌فال ۲ می‌توانست فروش خوبی را تجربه کند. مک‌کوی در این باره می‌گوید:

من در واقع نمی‌دانم تاریخ عرضه بازی چه زمانی تعیین شد. از همان اوایل کار می‌دانستیم که بازی در این تاریخ باید عرضه شود و اصلا نگران این موضوع نبودیم. همه ما تلاش کردیم تا نگران عوض کردن تاریخ عرضه بازی نباشیم. موقعی که شما بازی‌های دیگر را دنبال می‌کنید و از پروسه ساخت آن‌ها با خبر هستید نگران می‌شوید. ولی ما اصلا نگران نبودیم و برعکس از عرضه کردن بازی خود خوشحال هستیم و به آن افتخار می‌کنیم. مطمئن هستم مخاطبانی را به این بازی جذب کرده‌ایم.

وی در آخر اعلام کرد که اصلا مهم نیست بازی شما در چه زمانی عرضه می‌شود، بازی خوب همیشه توجهات را به خود جلب می‌کند. متاسفانه بازی Titanfall 2 در زمان درستی عرضه نشد ولی قطعا پتانسیل این بازی بسیار بالا بوده و هر مخاطب سبک شوتر، باید این بازی را تجربه کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده