// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

اینستاگرام زومجی ۳۰ هزارتایی شد: نگاهی به فعالیت زومجی در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی زومجی، بزرگ‌تر و فعال‌تر از همیشه. در ادامه نگاهی به فعالیت زومجی در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار خواهیم داشت. 

اگر شبکه‌های اجتماعی زومجی را دنبال کرده باشید، مطمئنا شاهد فعالیت‌های مختلف ما در این بخش از دنیای اینترنت نیز بوده‌اید. زومجی در چهار شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر،فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام فعالیت خود را آغاز کرد و با حضور شما در این شبکه‌ها روز به روز شاهد رشد آن‌ها هستیم.

ما در شبکه‌های مختلف خود سعی کردیم تا در ابتدا مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌ها، دنیای فیلم و سریال و در مجموع دنیای سرگرمی را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به اشتراک بگذاریم. برای انتشار هرچه سریع‌تر اخبار، ما کانال رسمی زومجی در تلگرام را راه‌اندازی کردیم تا هم دسترسی آن راحت باشد و هم بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اخبار دنیای سرگرمی آگاه شوید. در کانال تلگرام زومجی سعی کردیم تا علاوه بر سرعت بالا در انتشار جدیدترین اخبار و وقایع صنعت گیم و سینما، تمامی اطلاعات را با ظاهر شیک و متفاوت که شایسته شما خوانندگان جامعه زومجی باشد ارایه دهیم.

علاوه بر پوشش اخبار دنیای سرگرمی، کانال تلگرام زومجی سعی کرده تا یک کانال صرفا خبری نباشد و دیگر سرگرمی‌های جالب، جذاب و به یادماندنی را با شما به اشتراک بگذارد. از جمله بخش‌های جالب و جذاب کانال ما تصاویر متحرک مربوط به دنیای بازی و سینما است که مطمئنا طرفداران زیادی هم دارد. همچنین بخش‌های جذابی مانند «سالگرد» در کانال تلگرام خود به راه انداختیم تا سالگرد تولد تمامی بازی‌های خاطره‌انگیز، سخت‌افزارها و اشخاص مهم دنیای سرگرمی را با شما به اشتراک بگذاریم. دیگر بخش ویژه کانال تلگرام زومجی که اهمیت زیادی هم برای آن قائل هستیم، به تصاویر پس‌زمینه با کیفیت و از آن مهم‌تر، به اشتراک‌گذاری بهترین، به یاد ماندنی‌ترین و خاطره‌انگیزترین موسیقی‌ها و ساندترک‌های بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و حتی انیمه‌های معروف اختصاص دارد و سعی داریم تا بهترین بهترین‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. وقایع جالب، حقایق دنیای سرگرمی، نظرسنجی‌ها و پوشش رویدادهای مختلف، از دیگر فعالیت‌های ما در کانال تلگرام زومجی است.

کانال رسمی تلگرام زومجی با فعالیت‌های خود و صد البته، با حضور شما  کاربران همیشگی‌اش، حالا تبدیل به یک جامعه ۱۴ هزار نفری شده است و روز به روز به جمعیت آن افزوده می‌شود.

به کانال تلگرام زومجی بپیوندید


اما بخش مهم دیگر فعالیت‌های زومجی در شبکه معروف و محبوب اینستاگرام دنبال می‌شود. ما سعی کردیم بخش مهمی از شبکه اینستاگرام خود را به انتشار جدیدترین تریلرهای بازی‌ها و فیلم‌ها اختصاص دهیم، چرا که فایل‌های ویدیویی یکی از شاخصه‌های مهم این شبکه محسوب می‌شوند و ما نیز از این مزیت برای به نمایش گذاشتن هرچه سریع‌تر جدیدترین تریلرها و گیم‌پلی بازی‌ها به شما کاربران استفاده می‌کنیم. علاوه بر تریلر بازی‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها، ویدیوهای جذاب و سرگرم کننده، بخش مهم دیگر صفحه اینستاگرام ما را تشکیل می‌دهند که البته طرفداران زیادی هم دارد. اما سعی کرده‌ایم تا در کنار بخش‌های مهم ویدیویی، مهم‌ترین و بروزترین اخبار دنیای سرگرمی را نیز در این شبکه اجتماعی با شما به اشتراک بگذاریم.

صفحه رسمی اینستاگرام زومجی حالا با حضور شما به یک جامعه ۳۰ هزار نفری تبدیل شده است و روز به روز در حال رشد است.

به صفحه اینستاگرام زومجی بپیوندید


زومجی دو شبکه بسیار محبوب دیگر را فراموش نکرده است. زومجی در توییتر و فیسبوک نیز در حال فعالیت است و مهم‌ترین اخبار را در سریع‌ترین زمان ممکن در این صفحات با شما به اشتراک می‌گذاریم. اگر هنوز در جمع ما در توییتر و فیسبوک حضور ندارید، شما را به صفحه رسمی توییتر و فیسبوک زومجی دعوت می‌کنیم:

به جامعه زومجی در فیسبوک ملحق شوید

صفحه رسمی زومجی در توییتر را دنبال کنید

امید است با حضور شما کاربران زومجی و ارایه نظرات، پیشنهاد و انتقادات خود، شاهد رشد هرچه بهتر و سریع‌تر شبکه‌های اجتماعی باشیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده