نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

قسمت سوم فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles ساخته نخواهد شد

کمپانی پارامونت تایید کرد که قسمت سوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles) ساخته نخواهد شد.

فیلم لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows) در تابستان امسال به روی پرده رفت، اما نتوانست موفقیت قسمت اول را که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود، را تکرار کند. حال اندرو فورم، تهیه کننده این فیلم، در مورد عملکرد ضعیف و ناامید کننده این فیلم در باکس آفیس صحبت کرده است. او در مصاحبه با کولیدر توضیح داد که همه چیز آماده بود که این فیلم بتواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند. فورم در این رابطه می‌گوید:

از زمانی که اولین تیزر این فیلم را در سوپر باول منتشر کردیم، ما در تمامی موارد احساس خوبی داشتیم تا بتواند مخاطبانی را که در قسمت اول بنا به دلایلی به خود جذب نکرد، در دنباله آن به خود جذب کند. ما تمام وقت در مورد آن صحبت می‌کردیم و تلاش کردیم که به آن شکل مناسبی دهیم. اما ما واقعا نمی‌توانستیم انگشت خود را روی اتفاقاتی که در آینده ممکن است رخ دهد، قرار دهیم. این درست است که که ما احساس می‌کردیم که فیلمی که ساخته شده است فیلم خیلی خوبی است. ما در زمان اکران نیز فکر می‌کردیم فیلم بسیار خوبی خواهد بود به خصوص که ما تعداد زیادی شخصیت جدید به فیلم اضافه کرده بودیم. حتی قبل از اینکه فیلم منتشر شود ما احساس خوبی نسبت به آن داشتیم.

شما دو روز قبل اکران فیلم بیدار می‌شود و نمی‌دانید این همان فیلمی است که تصورش را می‌کردید یا خیر، سپس شما امیدوار خواهید ماند و سپس پنج شنبه شب فرا می‌رسد و شما در نیمه شب در داخل سالن حضور دارید و مانند کسی هستید که می‌گوید این فیلم بهتر از فیلم اول نیست و سپس مطمئن می‌شوید که چطور آخر هفته که نزدیک است را برنامه‌ریزی می‌کنید تا هرکسی را که فکر می‌کنید به هیچ وجه به آن نزدیک نشوید. قبل از اینکه شما متوجه بشوید همه چیز تمام شده بود. این یک دنباله است. شما باید چیزی که واقعا جدید و تازه باشد را به مخاطبان ارائه کنید و البته اضافه کردن چند شخصیت کافی نیست.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

فورم در ادامه گفت که بعید است دیگر مخاطبان فیلمی از مجموعه جدید Teenage Mutant Ninja Turtles مشاهده کنند. او در ادامه می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که Turtles 3 ساخته شود. اما نمی‌توانم بگویم که هرگز دیگر فیلمی از مجموعه Turtles ساخته نخواهد شد.

فیلم Out of the Shadows تنها موفق به فروشی معادل ۲۴۵.۶ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. فیلم اول توانسته است در سراسر جهان ۴۹۳.۳ میلیون دلار فروش کند. در این فیلم، مگان فاکس، ویل آرنت و ویلیام فیچتر به همراه استفن امل، لورا لینی و تایلر پری به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده