نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Invisible Inc برای آیپد منتشر شد

بالاخره انتظارها برای تبلتی‌ها به پایان رسید و بازی Invisible Inc برای آیپد منتشر شد. 

استودیو Klei Entertainment که ساخت و توسعه بازی Don't Starve را در کارنامه خود می‌بیند روز گذشته بازی Invisible Inc را برای تبلت‌های اپل که آیپد خوانده می‌شوند، عرضه کرد. 

این بازی که در سبک مخفی‌کاری-نوبتی است ۵۴۶ مگابایت روی آیپد حجم دارد و با قیمت ۴.۹۹ دلار منتشر شده است. این بازی همه قابلیت‌هایی را که نسخه پایه آن روی رایانه‌های شخصی داشت در خود جای داده است. 

این در حالی است که استودیو سازنده بازی طی بیانیه‌ای که از طریق وب‌سایت یوروگیمر به سمع و نظر همه رسید اعلام کرد که این بازی بدون بسته الحاقی Contingency Plan منتشر خواهد شد اگرچه ممکن است این بسته الحاقی در آینده به نسخه آیپد بازی اضافه شود. 

استودیو سازنده در این‌باره گفت:

ما به دنبال عرضه [Contingency Plan] در زمان دیگری هستیم. متاسفانه عملیات پورت بازی برای دستگاه‌های لمسی/تبلت‌ پیش از اتمام پروژه ساخت این بسته‌ الحاقی به پایان رسید و به همین دلیل درون بازی وجود ندارد؛ البته این چیزی است که به دنبال عرضه آن روی آیپد هستیم. 

بازی Invisible Inc پیش از این که برای آیپد منتشر شود، برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس و پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود. 

اگر شما هم از علاقه‌مندان به این بازی هستید و دوست دارید این بازی را با کنترلرهای لمسی تجربه کنید، می‌توانید همین الان آن را از اپ‌استور اپل خریداری و بازی کنید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده