نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

قابلیت تماشا و ویرایش بازی بالاخره به League of Legends خواهد آمد

بالاخره مخاطبان بازی پرطرفدار League of Legends می‌توانند ریپلی بازی خود را تماشا کرده و از آن کلیپ‌های ویدیویی تهیه کنند. 

یکی از ویژگی‌هایی که مدت زمان طولانی است به آرزوی بازیکنان League of Legends تبدیل شده، قابلیت تماشای ریپلی بازی‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگر بازیکنان است.

حالا رایوت گیمز، سازنده بازی به صورت رسمی اعلام کرده که این قابلیت در آغاز فصل بعدی به کلاینت بازی اضافه خواهد شد. پیش از این، بازیکنان باید برای این کار از نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های متفرقه استفاده می‌کردند. تماشا و به اشتراک‌گذاری ریپلی‌ها علاوه بر این‌که می‌تواند لذت‌بخش باشد، کمک خوبی هم برای بررسی و پیشرفت در بازی محسوب می‌شود. 

البته ریپلی‌ها تنها بخشی از قابلیتی است که به کلاینت بازی اضافه خواهد شد. علاوه بر تماشا و ذخیره ریپلی بازی‌ها می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار داخلی تعبیه شده در آن تکه‌تکه‌های ویدیوها را برداشته و از آن‌ها خلاصه و هایلایت بسازید. 

فصل جاری رقابت‌های بازی League of Legends روز ۶ نوامبر (۱۶ آبان) به اتمام خواهد رسید؛ پس مدت زمان زیادی تا شروع فصل آینده و البته اضافه شدن این ویژگی جذاب و کارآمد به بازی نمانده است. 

در دیگر اخبار مرتبط با استودیو ریوت گیمز و بازی League of Legends در زومجی خواندید که رایوت گیمز از بازی جدید رومیزی خود با نام Mechs VS. Minions رونمایی کرد.

این در حالی است که طبق آمارها، این بازی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. 


منبع Riftherald
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده