// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

حالت جدید Heroes Brawl برای بازی Heroes of the Storm معرفی شد

استودیو بلیزارد، با یک تریلر کوتاه حالتی جدید بنام Heroes Brawl را برای بازی Heroes of the Storm معرفی کرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Heroes of the Storm، ویدیویی جدید از حالت Heroes Brawl منتشر شده که در واقع حالت جدید بازی Heroes of the Storm است. این حالت هیجان انگیز و سرگرم کننده تقریبا در هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. اگر کمی به گذشته برگردیم، در رویداد بلیزکان سال گذشته میلادی، بلیزارد Heros of the Storm's Arena Mode را معرفی کرد. در واقع Heroes Brawl همان محتوایی است که سال پیش معرفی شد و حال با کمی تغییرات تاریخ عرضه و سایر جزئیات آن به‌نمایش گذاشته شد.

حالت Heroes Brawl در واقع در بازی‌هایی نظیر Overwatch نیز حضور دارد. حالتی که هر هفته قوانین آن عوض شده تا بازیکنان با شکل و شمایل جدیدتری به بازی کردن بپردازند. برای مثال در هفته اول فقط می‌توانید از یک قهرمان استفاده کنید و در هفته بعد این قانون برداشته شده و فقط قادر به برداشتن قهرمان‌های کلاس اسپل کستر هستید. با این حال استودیو بلیزارد نمونه‌های دیگری نیز از این حالت را به اشتراک گذاشته است.

  • Hammer Time: تمامی بازیکنان هر دو تیم قادر به برداشتن Sgt. Hammers بوده و در یک مبارزه تیمی بسیار نفس‌گیر به رقابت می‌پردازند.
  • Punisher Arena: امتیازات خود را با کشتن قهرمانان و مجازات‌گران افزایش دهید. هر تیم که زودتر به امتیاز ۱۰۰ برسد برنده است.
  • Lost Cavern: در این حالت تمامی بازیکنان فقط در یک مسیر به مبارزه کردن می‌پردازند.

|

در ادامه استودیو بلیزارد خاطر نشان کرد که لیست قوانین و تغییرات هفتگی Heros Brawl بسیار زیاد و متنوع بوده و همچنین در بعضی از هفته‌ها شاهد ترکیب حالت‌ها و قوانین مختلف با یکدیگر هستیم. در آخر تیم سازنده به این نکته اشاره کرد که با بازی کردن Heroes Brawl در هر هفته، می‌توانید تا ۱۰۰۰ طلا جایزه بگیرید. البته این مبلغ در صورتی است که این حالت را ۳ بار در هفته بازی کنید.

حالت Heroes Brawl در تاریخ ۲۶ مهر ماه (۱۷ اکتبر میلادی) در دسترس تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین از امروز کاربرانی که به نسخه پیش‌نمایش بازی دسترسی دارند، می‌توانند به تجربه این حالت جدید بپردازند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این حالت جدید را مشاهده کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده