// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تیم سازنده Overwatch از تغییرات شخصیت سیمترا می‌ گوید

در آخرین جزئیات منتشر شده از Overwatch، بنظر می‌رسد در آینده شاهد تغییراتی کلی بر روی شخصیت سیمترا باشیم.

بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، اخیرا خبری حول جزئیات برنامه‌ها و بروزرسانی‌های آینده این بازی منتشر کرده است. با توجه به این گفته‌ها بنظر می‌رسد شاهد تغییرات بسیار زیادی بر روی شخصیت سیمترا باشیم. جف کاپلان، کارگردان این بازی، عقیده دارد شخصیت سیمترا به یک بازسازی نیاز دارد. با این بازسازی، سیمترا می‌تواند برای تیم خود مفیدتر از قبل واقع شود. متاسفانه جف کاپالان اطلاعات دقیق‌تری حول قابلیت‌های جدید سیمترا یا موارد دیگر را در اختیار مخاطبان قرار نداد. وی در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم تغییر دادن و بازسازی شخصیت سیمترا به‌همین سادگی‌ها نباشد که بتوانیم با اعمال چند تغییر وی را بزودی با ظاهری جدید در بازی قرار دهیم. فکر می‌کنم تغییراتی که برای وی در نظر داریم، سبب می‌شود تا در بلند مدت آن‌ها را اعمال کنیم. این تغییرات قطعا زمان زیادتری نسبت به تغییرات شخصیت ویدومیکر را به خود اختصاص خواهد داد.

این تغییرات احتمال دارد حول قابلیت‌های مکانیکی سیمترا نظیر Cooledownها یا موارد دیگر باشد. همیشه احتمالاتی در تغییرات وجود دارد ولی ما بدنبال تغییراتی هستیم که بتوانیم وی را مفیدتر و بهتر از قبل در اختیار کاربران قرار دهیم.

خیلی از کاربران از بلیزارد خواسته‌اند که سیمترا بتواند کارهایی بیشتری نظیر Heal کردن هم‌تیمی‌های خود انجام دهد. در این راستا کاپالان اعلام کرده که به هیچ‌وجه ساختار اصلی سیمترا را تغییر نخواهند داد. وی در این باره می‌گوید:

ما بدنبال این نیستیم که قابلیتی مثل Heal کردن را برای وی اعمال کنیم. درست است که سیمترا یک قهرمان در کلاس پشتیبان است ولی این بدین معنا نیست که حتما باید یک Healer باشد. در غیر این‌صورت می‌بایست سیمترا را از کلاس پشتیبان خارج کنیم. ترجیح‌ می‌دهیم این کار را انجام دهیم تا اینکه کلا قابلیت‌هایی را برای وی در نظر بگیریم که با هسته و ساختار اصلی وی متفاوت است.

ما قصد داریم تغییراتی را اعمال کنیم که وی بتواند برای تیم خود مفیدتر از قبل ظاهر شود. با این حال اگر شما با این شخصیت در حالت تدافعی بازی کنید، به‌خوبی می‌توانید هم‌تیمی‌های خود را پوشش داده و سیستم تدافعی تیم خود را بالا ببرید. در حال حاضر این شخصیت کمتر توسط بازیکنان برداشته می‌شود و ما قصد داریم تغییراتی را انجام دهیم تا بازیکنان بیش از پیش مشتاق به بازی کردن با سیمترا شوند.

قطعا دوست داریم این تغییرات تا اواسط ماه نوامبر میلادی انجام شوند ولی کاپالان گفته که حالا حالاها شاهد اعمال این تغییرات نخواهیم بود:

ما اصلا قصد نداریم در این کار عجله‌ای داشته باشیم. ما اول قصد داریم تا موارد زیادی را بررسی کنیم و سپس آن‌ها را به آزمایش بگذاریم. وقتی به شخصیت سیمترا نگاه می‌کنم، می‌بینم که این تغییرات به زودی انجام نخواهد گرفت ولی قطعا در اولویت قرار دارند.

جدای از صحبت‌های کاپالان در مورد سیمترا، وی اطلاعاتی از نقشه‌ها و قهرمانان جدید Overwatch در اختیار کاربران قرار داد. جف کاپالان در این باره می‌گوید:

ما در حال حاضر قهرمان‌های دیگری را تدارک دیده‌ایم. البته فعلا در مراحل آزمایش کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های این شخصیت‌ها هستیم. احتمال دارد در آینده دور یا نزدیک این قهرمان‌ها معرفی شوند. همچنین یک نمونه اولیه از یک قهرمان را در اختیار داریم که بسیار از خلق آن خوشحالیم. ما تمامی مدل‌ها، افکت‌ها و انیمیشن‌ها را استفاده کرده‌ایم تا این شخصیت را بسیار سرگرم کننده بوجود آوریم. از طرفی یک ایده بسیار عالی دیگر برای خلق قهرمانی جدید در نظر داریم که احتمال دارد در سال آینده میلادی معرفی شود.

همچنین بلیزارد نقشه‌های جدیدی نیز در نظر دارد که فعلا تمامی آن‌ها در مراحل آزمایش بسر می‌برند. بنظر می‌رسد بلیزارد چهار نقشه جدید برای این بازی در نظر گرفته است. این نقشه‌ها برای حالت‌های جدید بازی در نظر گرفته شده است. البته این‌ها فقط نمونه‌های اولیه هستند و شاید هیچوقت شاهد عرضه‌شان نباشیم. کاپالان در این باره می‌گوید:

در همین ابتدا باید این نکته را بگویم که احتمال دارد تمامی این نقشه‌ها به مرحله نهایی و عرضه نرسند. ما در تیم ساخت بازی Overwatch در حال کار بر روی موارد زیادی هستیم و نمونه‌هایی را در اختیار داریم ولی بعضی وقت‌ها به این نتیجه می‌رسیم که بعضی از نمونه‌ها مناسب عرضه شدن نیستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده