نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تریلر جدید فیلم The Great Wall نبرد بزرگی را نشان می دهد

کمپانی یونیورسال دومین تریلر فیلم دیوار بزرگ چین (The Great Wall) را در نمایشگاه کامیک کان نیویورک منتشر کرد.

در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک، کمپانی یونیورسال تریلر جدید فیلم The Great Wall را با نقش آفرینی مت دیمون، منتشر کرد که این تریلر تصویر بهتری از هیولاهای این فیلم به ما می‌دهد و همچنین شاهد تصاویری با اکشن بیشتر و اثبات برخی از فرضیه‌ها در مورد این فیلم نیز بودیم. ماه مرداد بود که نخستین تریلر فیلم The Great Wall منتشر شد و بحث‌های زیادی در مورد فیلم و حضور دیمون به عنوان بازیگر اصلی فیلم، به وجود آمد. در تریلر جدید فیلم دیمون را مشاهده می‌کنیم که پس از سفری به چین به او برچسب دزد می‌زنند و او به زندان می‌افتد، پس از آن او فرصتی بدست می‌آورد و آزاد می‌شود و او از این فرصت می‌خواهد برای مبارزه با هیولاها و دفاع از دیوار چین استفاده کند. دیمون همچنین برخی از ترفند‌های لگولاس با بازی اورلاندو بلوم، با تیر و کمان را در این تریلر به نمایش می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

با این حال، تریلر جدید فیلم  The Great Wall بی حرف و حدیث نبوده است، نبردی که در تریلر مشاهده می‌‌شود شباهت بسیار زیادی به نبرد هلمز دیپ در فیلم ارباب حلقه‌ها: دو برج (The Lord of the Rings: The Two Towers) دارد. با این وجود، بحث و صحبت در مورد نقش دیمون در فیلم The Great Wall همچنان ادامه دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده ژانگ ییمو، کارگردان فیلم‌هایی چون قهرمان (Hero) و خانه خنجرهای پران (House of Flying Daggers)، است، این فیلم، نخستین فیلم زبان انگلیسی وی است. فیلم The Great Wall، بزرگ‌ترین و پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ کشور چین است که کاملا در این کشور فیلمبرداری و تولید شده است. علاوه بر دیمون، جینگ تیان، پدرو پاسکال و ویلم دافو نیز در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Great Wall برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن امسال) برنامه ریزی شده است، این فیلم در کشور چین زودتر و در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر امسال) اکران خواهد شد. همچنین رامین جوادی، آهنگساز برجسته و معروف ایرانی-آلمانی، وظیفه ساختن موسیقی این فیلم را بر عهده دارد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده