// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

هواداران خواستار ساخته شدن یک Halo برای مخاطبین کم سن و سال تر هستند

بنظر می‌رسد هواداران خواستار ساخته شدن بازی Halo برای مخاطبین کم سن‌ و سال‌تر هستند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، خیلی از هواداران از تیم ۳۴۳ اینداستریز، سازنده بازی Halo 5: Guardians، خواستار این بودند تا Haloهایی برای مخاطبین کم سن و سال‌تر بسازند. با این‌حال بانی راس، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در جریان آخرین مصاخبه خود اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارند. وی همچنین افزود که احتمالا مایکروسافت، ناشر این مجموعه، در آینده این مورد را در برنامه‌های خود قرار خواهد داد. احتمال ساخت بازی‌هایی مثل Lego Halo که مخاطبین کم سن‌ و سال‌تر نیز بتوانند به تجربه این بازی زیبا بپردازند. قطعا مایکروسافت به‌فکر مخاطبین خود که هسته اصلی مجموعه Halo را تشکیل داده‌اند خواهد بود. بانی راس در این باره می‌گوید:

ما بازی ساختیم که فکر می‌کنم حال باید توجه اصلی خود را به سمت آن متمرکز کنیم زیرا، نمی‌توانیم مخاطبین اصلی خود را به‌سمتی جدید هدایت کنیم. در ابتدا که به ساخت این مجموعه پرداختیم، هدفمان اصلا ساخت بازی‌هایی مثل Lego Halo نبود، زیرا فکر می‌کردم این موردی نیست که هواداران خواستار آن هستند ولی حال شاهد درخواست‌هایی از ساخت بازی‌های جدید Halo مثل لگو برای مخاطبین کم سن و سال‌تر هستیم.

با این‌حال جدیدترین نسخه مجموعه هیلو که Guardians بود، درجه سنی T برای نوجوانان را به خود اختصاص داده بود. در حالی‌که هیلو های قبلی درجه سنی M یا بزرگسال را به خود اختصاص داده بودند.

مصاحبه بانی راس، بیشتر حول مواردی جز بازی Halo صورت گرفت. از سال ۲۰۰۱ میلادی که اولین نسخه هیلو عرضه شد تا به امروز، مجموعه هیلو با در نظر گرفتن اسباب بازی‌ها و وسایل دیگر این مجموعه، توانسته است ۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. از این مبلغ ۳۰ درصد مربوط به محصولات جانبی این مجموعه مثل اسباب بازی‌ها است، یعنی مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار.

بانی راس در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که بخشی از کار وی، گسترش مجموعه هیلو است. اینکه بتواند با انجام کارهای مختلف فروش و سود هیلو را افزایش دهد. همانند وجود محصولات قابل فروش بازی‌ها مثل اکشن فیگورها و وسایل دیگر که همگی شاهد آن‌ها هستیم.

لوتز مولر، کارشناس صنعت اسباب بازی‌ها، اعلام کرده که ۱.۵ میلیارد دلار درآمد مایکروسافت از فروش محصولات قابل فروش خود، نسبت به سایر برندها و محصولات بسیار ناچیز است. وی در این باره می‌گوید:

اگر مجموعه هیلو را دنبال می‌کنید اگر مایکروسافت صحبتی در این رابطه انجام دهد یا نه، آن‌ها تلاش خود را برای فروش بیشتر محصولات خود خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده