نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بازی‌های موجود در Uncharted Collection به صورت مجزا هم عرضه می‌شوند

سونی اعلام کرد که بازی‌های موجود در Uncharted Collection در اروپا به صورت مجزا هم عرضه خواهند شد.

یکی از نفیس‌ترین کالکشن‌های نسل هشتم بدون شک مجموعه Uncharted Collection است که شامل نسخه ریمستر شده سه قسمت اول سری آنچارتد است. تا به امروز برای تجربه هریک از این سه بازی، باید مجموعه را به صورت کامل خریداری می‌کردید. با این حال سونی اخیرا با انتشار توییتی اعلام کرده که این سه بازی از تاریخ ۲۶ آبان فقط در فروشگاه پلی‌استیشن اروپا به صورت مجزا عرضه خواهند شد. شرح توییت سونی را می‌توانید در ادامه بخوانید:

دوست دارید هریک از بازی‌های موجود در Uncharted Collection را تجربه کنید؟ از تاریخ ۱۶ نوامبر می‌توانید ریمستر Uncharted 1، 2 یا 3 را به صورت مجزا خریداری کنید. - پلی‌استیشن اروپا

پس از انتشار این توییت، احتمال می‌رفت که سونی به‌زودی امکان خرید مجزای این بازی‌ها در مناطق دیگر را هم تایید کند. ولی سونی در پاسخ به سوالی که سایت گیم‌اسپات در این مورد پرسیده، اعلام کرده است که امکان خرید مجزا فقط در اروپا فراهم خواهد شد.

جدید‌ترین نسخه از سری بازی آنچارتد با نام Uncharted 4: A Thief's End به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و در بررسی زومجی هم نمره عالی ۱۰ را دریافت کرد. می‌توانید بررسی این بازی را در دو قالب متنی و ویدیویی مطالعه و تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده