نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

The Elder Scrolls: Legends برای آیپد در کانادا عرضه شد

کمپانی بتسدا بازی The Elder Scrolls: Legends را در کشور کانادا برای آیپد عرضه کرد.

کمپانی بتسدا قصد دارد تا به مرور زمان بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends را در کشور‌های مختلف برای دستگاه‌های مختلف عرضه کند تا توان سرور‌های این بازی را در شرایط پرفشار و همچنین عملکرد آن روی دستگاه‌های مختلف را بسنجد. در حالی که نسخه بتای عمومی این بازی از چندی پیش برای پی‌سی عرضه شده است، اخیرا هم بتسدا نسخه مخصوص آیپد بازی را فقط برای کشور کانادا منتشر کرده است. پس اگر دوست دارید این بازی را روی آیپد خودتان تجربه کنید، باید راهی برای دانلود کردن آن از استور کانادا پیدا کنید.

The Elder Scrolls: Legends که اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی شد، قرار است رقیبی برای بازی Hearthstone بلیزارد باشد. با این حال از آنجایی که این اثر نسخه‌ای از سری نقش‌آفرینی الدر اسکرولز محسوب می‌شود، Bethesda برخی المان‌های سبک نقش‌آفرینی را هم در آن گنجانده است و می‌توانید مانند بازی‌های این سبک سطح خود را در بازی افزایش دهید.

The Elder Scrolls: Legends فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ با این حال بتسدا اعلام کرده که بازی قطعا تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد این بازی هم رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های iOS و اندروید هستند.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده