نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

الکترونیک آرتز بازی Dungeon Keeper را برای پی سی به صورت رایگان عرضه کرد

الکترونیک آرتز بازی Dungeon Keeper را به صورت رایگان برای پی‌سی عرضه کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز چندی پیش برنامه ویژه‌ای برای کاربران رایانه‌های شخصی و مشترکین سرویس اوریجین با نام On the House معرفی کرد که هر از گاهی از طریق آن بازی‌های رایگانی را به کاربران این پلتفرم هدیه می‌دهد. حال این کمپانی بازی Dungeon Keeper را از طریق این برنامه به صورت رایگان عرضه کرده است؛ Dungeon Keeper یک بازی استراتژیک محصول سال ۱۹۹۷ است که توسط پیتر مولینیو و استودیو بالفراگ ساخته شده است.

عملکرد سرویس On the House به این صورت است که با عرضه بازی جدید، بازی قبلی از دسترس خارج می‌شود. در نتیجه اگر بازی پیشین این سرویس یعنی NOX را دانلود نکرده باشید، دیگر قادر به دریافت آن نخواهید بود. به‌علاوه بازی‌های On the House با برنامه منظمی عرضه نمی‌شوند و به همین دلیل هم اگر دوست دارید Dungeon Keeper را دریافت کنید، بهتر است سریع‌تر برای این کار اقدام کنید. برای این کار کافی است وارد حساب اوریجین خودتان شده و از قسمت On the House این بازی را دریافت کنید. این بازی کلاسیک پیش از این با قیمت پنج دلار به فروش می‌رسید. در صورت اضافه کردن این بازی به لیست بازی‌های خودتان، می‌توانید برای همیشه آن را داشته باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز هدف خود از راه‌اندازی سرویس On the House را به شرح زیر اعلام کرده است:

هدف ما این است که کاربران بازی‌های عالی و جدیدی را به صورت رایگان دریافت کنند و آن‌ها را در بین مجموعه بازی‌های خود داشته باشند. این ویژگی تنها بخشی از قابلیت‌های عالی پلتفرم Origin است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده