نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر مجموعه گرند تور منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر رسمی از مجموعه جدید The Grand Tour منتشر شد.

یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌ی علاقه‌مندان دنیای خودرو و برنامه‌ی Top Gear این است که آیا گرند تور توانایی زنده کردن آن برنامه‌ی افسانه‌ای را دارد؟ بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و لحظه‌شماری برای فهمیدن جواب این سؤال، نخستین تریلر رسمی این برنامه در کانال یوتیوب آن منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ویدیوی یاد شده پاسخ کوتاهی به بسیاری از سؤالات پیرامون شروع گرند تور می‌دهد. در این ویدیو، خودروها و مکان‌های فوق‌العاده جذاب به همراه عنصر همیشگی این برنامه، یعنی شوخ طبعی و خنده، به وضوح دیده می‌شود. جای تعجب ندارد که گرند تور دسته‌ی مخاطبان جدیدی را که عاشق سفر هستند، به خود جذب کند.

بیایید به اصل مطلب بپردازیم. چه خودروهایی در این مستند ایفای نقش می‌کنند؟ طبق اخبار قبلی، سه ابر خودروی لافراری، مکلارن P1 و پورشه ۹۱۸ اسپایدر در این نمایش حضور دارند. در این ویدیو خودروهای دیگری همچون آلفا رومئو 4C محبوب، استون‌مارتین ولکان، دوج چلنجر و همچنین یک تانک را شاهد هستیم.

گرند تور از ۲۸ آبان امسال، به صورت هفتگی، در روزهای جمعه پخش خواهد شد. در ارتباط با بودجه‌ی این برنامه نیز فعلا شایعات و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تخصیص ۲۵۰ میلیون دلار برای سه فصل آن شنیده می‌شود.

به نظر می‌رسد همه چیز مطابق میل جرمی کلارکسون پیش می‌رود، اما رقبای وی در انگلستان به سختی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. تعداد مخاطبان تاپ گیر به شدت افت کرده و باعث شده کریس اوانز نتواند کار خود را به خوبی پیش ببرد. مت له‌بلانک هم که خود را آماده می‌کند تا به همراه کریس هریس و روری رید، جای اوانز را گرفته و این برنامه را اجرا کند، باید تا سال دیگر در انتظار بماند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا این تریلر را تماشا کنید. نظر شما در رابطه با اخبار جدید و تریلر این برنامه‌ی مورد انتظار چیست؟

| |


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده