// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد از هیجان انگیز نگه داشتن سری Call of Duty می‌گوید

بابی کوتیک، مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد، در جریان مصاحبه اخیر خود از هیجان انگیز نگه داشتن سری Call of Duty سخن گفته است.

هر ساله نسخه‌ای از بازی Call of Duty عرضه می‌شود و تایید شدن نسخه‌ای تازه از این سری آن‌هم به‌صورت سالیانه اصلا جای تعجب ندارد. نکته‌ی مهم این است که آیا سازنده بدنبال راهی برای هیجان انگیز نگه داشتن بازی هست یا خیر. در همین راستا بابی کوتیک در جریان آخرین مصاحبه خود با سایت فوربس اعلام کرده که ما هر ساله بدنبال این هستیم تا سری کالاف دیوتی را تازه و جذاب نگه‌ داشته و قطعا به بازی خود اهمیت فراوانی می‌دهیم. وی در این باره می‌گوید:

اولیت اول ما تمرکز بر روی هواداران است. این‌که هواداران از ما چه انتظاری دارند و بدنبال چه نو‌آوری‌هایی هستند برای ما اولویت داشته و قطعا موارد مورد نظر را برای بازی خود در نظر خواهیم گرفت. ما مسئولیت سنگینی را در قبال هواداران و مخاطبان خود در راستای هیجان انگیز نگه داشتن این سری بر دوش داریم.

یک سری بزرگ، بهترین نمونه برای الهام گرفتن و خلق نوآوری است. برای مثال Star Wars و Star Terk دو مثال بارز در این زمینه هستند که با الهام گرفتن از این دو اثر می‌توان نوآوری‌های زیادی را در بازی قرار داد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که قرار دادن این سری در اختیار سه استودیو برای توسعه و ایجاد یک وقفه برای نسخه بعدی استودیوها، سبب شده تا بتوانند بهتر از قبل روی بازی بعدی خود تمرکز کرده و اثر بهتری را خلق کنند. همچنین کوتیک سری Call of Duty را به بازی‌های ورزشی مثل NBA، NFL و MLB تشبیه کرده است. وی معتقد است که این سری مثل این بازی‌های ورزشی سال به سال جریان داشته و هر بار با ویژگی‌های جدید و تازه‌تر به سراغ مخاطبین خود می‌آید.

بابی کوتیک در ادامه مصاحبه خود در مورد مزیت ساخت نسخه‌ای جدید از مجموعه‌ای جذاب که مخاطبانش را به خوبی می‌شناسید صحبت کرده است. وی در این باره می‌گوید:

شما به‌خوبی از انتظارات آن‌ها با خبر هستید، می‌دانید چه مواردی را می‌خواهند. از این‌رو می‌توانید با الهام گرفتن از ذهنیات آن‌ها و فکر کردن راجع به مجموعه‌ مورد نظر، تجربه‌ای جدید و متفاوت در کنار آن سرگرم کننده را برای مخاطبین خود به‌ارمغان بیاورید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، شنیدن حرف‌هایشان است. این گفته بدین معنی نیست که به‌شما ایده‌های مورد نظر را خواهند داد ولی، افکارشان را با شما در میان گذاشته و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

جدیدترین نسخه این سری، Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده