// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید نسخه پلی استیشن VR بازی Star Wars Battlefront منتشر شد

سونی یک ویدیوی جدید را از نسخه پلی‌استیشن VR بازی Star Wars Battlefront منتشر کرد.

استودیو دایس و سونی یک تریلر کوتاه را از ماموریت X-Wing در بازی Star Wars Battlefront منتشر کرده‌اند. این ماموریت به صورت انحصاری برای دستگاه پلی‌استیشن VR و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در توضیحات رسمی بازی آمده است:

با پلی‌استیشن VR دنیایی جدید از تجربه‌ها را کشف کنید. انتظارات خود از غوطه‌وری در بازی را با حضور در کابین یک X-Wing جهت انجام یک ماموریت مهم برای Rebellion در Star Wars Battlefront X-Wing VR Missions باز تعریف کنید. این بازی به صورت انحصاری در تعطیلات [سال نو میلادی] برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود.

در صورتی که در حال حاضر بازی Star Wars Battlefront را برای پلی‌استیشن 4 خریداری کرده‌اید، می‌توانید تا بازی خود را به صورت رایگان برای دریافت ماموریت واقعیت مجازی، ارتقاء بدهید. بدیهی است که جهت تجربه بازی باید هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن 4 را خریداری کنید.

در کنار پلی‌استیشن VR، همچنین نیازمند یک دوربین پلی‌استیشن هستید. بدون دوربین، بازی قادر به ردگیری موقعیت سر شما نخواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد ماموریت X-Wing VR در کنار سرعت بالا دارای جنب و جوش بسیاری است. در نتیجه در صورتی که پیش از این، بازی‌های واقعیت مجازی را تجربه نکرده‌اید در انجام این بازی احتیاط کنید. حرکات سریع برای برخی از افراد مشکلات معده و تهوع را به همراه دارد. شما می‌توانید از پایین این ویدیو را تماشا و دانلود کنید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده