// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

UFC 2 و Star Wars Battlefront بازی‌ های جدید سرویس EA Access خواهند بود

الکترونیک آرتز، بازی‌های آینده سرویس EA Access را مشخص کرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده بنظر می‌رسد الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront، در جریان یک توئیت اعلام کرده که دو بازی EA Sports UFC 2 و Star Wars Battlefront از طریق سیستم EA Access برای کاربران ایکس‌باکس وان رایگان خواهد شد. نکته جالب این خبر اینجاست که الکترونیک آرتز بلافاصله پس از انتشار این خبر در توئیتر، آن را پاک کرد. در ادامه این اخبار یکی از کاربران سایت نئوگف اعلام کرده بود که الکترونیک آرتز دلیل این کار را رخ دادن مشکل در لینک خبر اعلام کرده بود.

با این‌حال سایت گیم‌اسپات در جریان تماس‌ خود با مسئولین الکترونیک آرتز، رسمی بودن این خبر را تایید و بنظر می‌رسد بازی‌های بیشتری برای این سرویس در نظر گرفته شده است. از میان سایر بازی‌ها می‌توان به ۶ بازی استودیو پاپ‌کپ گیمز (PopCap Games) بنام‌های Heavy Weapon، Bejeweled 2، Bejeweled 3، Feeding Frenzy، Feeding Frenzy 2 و Zuma اشاره کرد. همچنین الکترونیک آرتز در آخر اعلام کرده که دو بازی Star Wars Battlefront بهمراه UFC 2 و Mirror's Edge Catalyst در اواخر سال جاری میلادی برای مشترکین این سرویس به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. متاسفانه تاریخ دقیق‌تر از عرضه این سه بازی در دسترس قرار داده نشده است.

علاقه‌مندان به سرویس EA Access می‌توانند این سرویس را به صورت ماهانه با قیمت ۵ دلار و سالیانه با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده