نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

معرفی بازی های متعدد توسط توسعه دهندگان صاحب نام برای آکیولس تاچ

استودیوهایی مانند اپیک، 4A Games و Ready at Dawn در حال ساخت بازی برای Oculus Touch هستند.

در جریان رویداد آکیولس کانکت، کمپانی آکیولس، تاریخ عرضه کنترلرهای حرکتی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت را که با نام Oculus Touch شناخته می‌شود، اعلام کرد. پس از اعلام این خبر، این کمپانی از بازی‌هایی جدیدی که توسط توسعه‌دهندگان صاحب‌نامی مانند Epic، 4A Games و ردی ات داون برای این کنترلر در حال ساخت است، رونمایی کرد.

کمپانی اپیک، بازی Robo Recall را معرفی کرد که در حقیقت بر پایه تک دموی Bullet Train ساخته شده که سال گذشته نمایش داده شود. در این بازی، شما باید در مقابل روبات‌های مختلف بجنگید و به آنها تیراندازی کنید. این بازی، یک بازی سندباکس است و خلاقیت در آن حرف اول را می‌زند. Robo Recall از جدول رتبه‌بندی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید امتیازهای خود را در بازی با دیگر دوستانتان مقایسه کنید. Robo Recall قرار است که در سال ۲۰۱۷ برای آکیولس تاچ عرضه شود. 

سازنده بازی The Order: 1886 یعنی Ready at dawn نیز یک بازی با نام Lone Echo برای هدست آکیولس ریفت و کنترلرهای آکیولس تاچ معرفی کرد. این بازی گیمر را در نقش یک هوش مصنوعی انسان مانند به نام جک قرار می‌دهد و شما باید در محیط‌های فضایی بازی به گشت و گذار بپردازید. هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی توسط سازنده اعلام نشد.

آخرین بازی معرفی شده، توسط سازنده بازی Metro: Last Light یعنی 4A Games بود. نام این بازی Arktika 1 است و یک بازی شوتر اول شخص است. داستان بازی در صد سال آینده رخ می‌دهد. عصر یخبندان دوباره به زمین بازگشته و تعدادی از انسان‌ها باید در این شرایط سخت برای بقا تلاش کنند. آندری پروخوروف، کارگردان این بازی درباره Arktika 1 گفت:

در استودیو 4A Games ما خیلی به خود افتخار می‌کنیم زیرا توانسته‌ایم بازی‌های خیلی فراگیری بسازیم. به همین دلیل ساخت Arktika 1 که یک بازی اتمسفریک واقعیت مجازی شوتر است، خیلی تصمیم منطقی‌ای محسوب می‌شد. این بازی یک بازی بزرگ (AAA) خواهد بود و ما از تجربه‌های پیشین خود برای ساخت آن استفاده کرده‌ایم. تکنولوژی واقعیت مجازی به ما فرصت‌های بسیار زیادی می‌دهد.

در انتهای این رویداد، جیسون روبین، رئیس بخش استودیوهای آکیولس اعلام کرد که در زمان عرضه این کنترلرها، حداقل ۳۵ بازی از این کنترلرها پشتیبانی خواهند کرد. این کنترلرهای حرکتی، قرار است که در تاریخ ۱۶ آذر و با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شوند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده