نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

نام رسمی دنباله فیلم Blade Runner اعلام شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که Blade Runner 2049 نام رسمی دنباله فیلم بلید رانر (Blade Runner) است.

سرانجام نام رسمی دنباله فیلم Blade Runner اعلام شد و بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) نام رسمی این فیلم است. با وجود معرفی و اعلام عنوان رسمی این فیلم، تاکنون جزئیاتی از داستان این فیلم علمی تخیلی منتشر نشده است. با این حال حضور بازیگرانی چون هریسون فورد برای بازی در نقش ریک دکارد، به همراه رایان گاسلینگ، جرد لتو، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس در فیلم Blade Runner 2049 تایید شده است. کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنیس ویلنو، کارگردان فیلم‌های زندانیان (Prisoners) و سیکاریو (Sicario)، است و فیلم دیگر وی به نام ورود (Arrival) هم نوامبر امسال اکران خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم فانوس سبز (Green Lantern)، است.

 ریدلی اسکات کارگردانی فیلم اصلی Blade Runner را که در سال ۱۹۸۲ اکران شد بر عهده داشت. اتفاقات این فیلم در نوامبر سال ۲۰۱۹ در شهر لس آنجلس رخ می‌داد. پیش از این تصور می‌شد که دنباله فیلم ارتباطی به فیلم اصلی نخواهد داشت، اما ظاهرا این موضوع درست نیست و داستان فیلم در ادامه داستان فیلم اصلی خواهد بود. همچنین وب‌سایت ددلاین تصویر مشترکی از حضور ریدلی اسکات در کنار هریسون فورد، رایان گاسلینگ و دنیس ویلنو منتشر کرده است. به نظر می‌رسد اسکات همچنان حضور پررنگی را در این فیلم دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Blade Runner 2049 cast

داستان این فیلم برداشتی آزاد از رمان «آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» نوشتهٔ فیلیپ کی. دیک است. حقوق ساخت فیلم Blade Runner در اختیار کمپانی الکون اینترمیتنت است و ساخت و تولید فیلم جدید آن را نیز بر عهده دارد. در جریان کنفرانس آکیولس کانکت که پنج شنبه گذشته در شهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار شد، نسخه واقعیت مجازی Blade Runner برای ایجاد تجربه‌های جدید تایید و معرفی شد و قرار است همزمان با اکران فیلم Blade Runner 2049 منتشر شود.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در ژانویه ۲۰۱۸ به روی پرده برود، اما اکران آن سه ماه جلو افتاد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده