نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

انتشار محتوایی با حال و هوای هالووین برای Overwatch

با توجه به عکس منتشر شده در فروشگاه ایکس باکس، Overwatch به زودی محتوایی با حال و هوای هالووین دریافت می‌کند.

به نظر می‌رسد به زودی باید منتظر عرضه محتوایی با حال و هوای جشن Halloween در بازی Overwatch باشیم. چندی پیش، فروشگاه ایکس‌باکس عکسی را منتشر کرده بود که در آن این خبر تایید شده بود. قرار است این محتوا در قالب جعبه‌های لوت درون بازی قرار بگیرند.

Overwatch Halloween

با این که هنوز بلیزارد هیچ خبری را به صورت رسمی تایید نکرده است، اما این مسئله چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این خبر در وب‌سایت ردیت اعلام شد.

هنوز مشخص نیست که محتویات این جعبه‌های لوت چه چیزی هستند اما با توجه به توضیحاتی که در عکس فاش شده وجود دارد،‌ به نظر می‌رسد باید منتظر بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف باشیم. این آیتم‌ها شامل پوسته‌ها، ژست‌های پیروزی، صداهای مختلف، آیکون‌ها و موارد دیگر خواهند بود.

در جریان المپیک نیز که تابستان برگزار شد، Blizzard چنین جعبه‌های لوتی را با حال و هوای المپیک برای بازیکنان اورواچ عرضه کرده بود و اگر قرار باشد محتوای مخصوص هالووین به همان ترتیب عرضه شوند، باید انتظار داشته باشم که در جریان رویداد هالووین، این جعبه‌ها در بازی وجود داشته باشند. با توجه به توضیحات عکس، این رویداد در تاریخ اول نوامبر (۱۱ آبان) به اتمام می‌رسد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده