// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر جدیدی بازی Dishonored 2 مهارت های کوروو را نشان می‌دهد

‌تریلر جدید بازی Dishonored 2 مهارت‌‌های فرار کوروو و اِمیلی را نشان می‌دهد.

Bethesda با انتشار تریلری برای بازی Dishonored 2 مهارت‌های فرار کروو و اِمیلی را نشان می‌دهد. این ویدیو به ما نشان می‌دهد که چگونه انرژی خارق‌العاده و رفتار‌های دشمن یک فرار شجاعانه را به ثمر می‌آورد.

مهارت‌های اِمیلی عبارت است از دید در تاریکی، راه رفتن در سایه و هیپنوتیزم که با این مهارت‌ها اِمیلی می‌تواند دشمنانش را خلع‌سلاح و گیج کرده یا به کشتن بدهد. در سوی دیگر کوروو بیشتر دارای مهارت‌های فریبنده است که می‌توان به بی‌دفاع کردن دشمنان اشاره کرد، یکی دیگر از مهارت‌های معروف این شخصیت را نیز می‌توان مهارت دوربری دانست که برای فرار از موقعیت‌های خطرناک موثر است.

در ادامه مهارت‌های اِمیلی و کوروو را می‌توانید تماشا کنید.

|

یکی از تغییرات عمده بازی Dishonored 2 نسبت به نسخه اول، بهره‌گیری آن از دو قهرمان است. کاربران می‌توانند هر یک از این دو شخصیت اِمیلی یا کوروو آتونو را برای بازی انتخاب کنند. با انتخاب هر یک از شخصیت‌ها تغییری در داستان ایجاد نمی‌شود ولی راوی داستان شما شخصیت مورد انتخاب شما است. همانطور که در خبر‌های گذشته اشاره شده است قهرمان بازی بر‌خلاف نسخه اول بازی صحبت می‌کند، صداپیشه شخصیت کوروو استفن راسل است که در کارنامه وی صداپیشگی شخصیت بازی Thief دیده می‌شود و اِریکا لوترل در نقش اِمیلی صداپیشگی می‌کند.

چندی‌پیش استودیو بتسدا اعلام کرد که کاربرانی که این بازی را پیش خرید کنند بازی را یک روز زودتر تجربه خواهند کرد و بازی Dishonored: Definitive Edition را نیز دریافت خواهند کرد.

بازی Dishonored 2  در تاریخ ۲۱ آبان ماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده