// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

دمو بازی Pokemon Sun and Moon بزودی منتشر می شود

کمپانی پوکمون با انتشار یک ویدیو از بازی Pokemon Sun and Moon از انتشار دمو نسخه Moon در اواخر ماه جاری خبر داد.

کمپانی پوکمون (Pokemon Company) ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را از بازی Pokemon Sun and Moon منتشر کرده است که در آن برای نخستین بار شاهد نمایش نسخه تکامل یافته پوکمون‌های آغازین با نام‌های راولت (Rowlet)، لیتن‌ (Litten) و پوپلیو (Popplio) هستیم. نسخه تکامل یافته پوکمون‌های فوق هر کدام با نام‌های دارتریکس (Dartrix)، توراکت (Torracat) و برونه (Brionne) شناخته می‌شوند. هر سه پوکمون را می‌توانید در ویدیوی پایین تماشا کنید:

|

علاوه بر این، کمپانی پوکمون تایید کرد که از تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) نسخه دمو Pokemon Moon برروی eShop در دسترس قرار می‌گیرد. در نسخه دمو شما به پوکمون Greninja دسترسی خواهید داشت که قادر به تکامل به Ash-Greninja خواهد بود. Greninja شخصیت اش دارای ویژگی‌ها خاصی است. همچنین توسعه‌دهندگان امکان انتقال Ash-Greninja را به نسخه کامل بازی فراهم کرده‌اند. Ash-Greninja پیش از این در سریال تلویزیون Pokemon XYZ در کنار اش، شخصیت اصلی مجموعه پوکمون دیده شده بود.

در ویدیوی بالا همچنین تصاویری از فضای اجتماعی Festival Plaza (جشنواره پلازا) دیده می‌شود که به بازیکنان امکان حضور در کنار سایر بازیکنان را می‌دهد. با استناد به ویدیو،‌ بازیکنان قادر به تمام کردن وظایف سایر بازیکنان مانند جمع‌آوری غذا برای شخصی خاص خواهند بود. با اتمام وظایف سکه‌های جشنواره را دریافت می‌کنید. سکه‌های بدست آمده قابل استفاده در فروشگاه جشنواره (Festival Plaza) است.

Pokemon Sun and Moon اکنون برای انتشار در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) برای کنسول دستی نینتندو 3DS برنامه‌ریزی شده است. این نخستین بازی اصلی مجموعه بعد از رکورد Pokemon Go در ماه جولای است که منتشر می‌شود. دیدن اینکه موفقیت بازی موبایل پوکمون گو چه تاثیری بر فروش سایر بازی‌های جدید مجموعه می‌گذارد، می‌تواند در نوع خود جالب باشد. نینتندو اخیرا اعلام کرده بود که به واسطه «هیجان پیرامون نام تجاری پوکمون»، فروش کنسول 2DS‌ در ایالات متحده با ۵۰۰ درصد افزایش روبرو شده است که مسلما اشاره‌ای به موفقیت Pokemon Go در جهان است.

کمپانی پوکمون در ماه سپتامبر از عدم حضور قابلیت Pokemon Bank در Sun and Moon در هنگام عرضه خبر داده بود. انتظار می‌رود که ویژگی فوق در بروزرسانی ژانویه ۲۰۱۷ به بازی افزوده شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده