نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بسته الحاقی Death Star بازی Star Wars Battlefront به صورت عمومی عرضه شد

بسته الحاقی جدید بازی Star Wars Battlefront با عنوان Death Star امروز در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت.

بسته الحاقی Death Star بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای دارندگان Season Pass بازی در دسترس قرار گرفت. مانند تمامی بسته‌های الحاقی این بازی، این بسته الحاقی نیز دو هفته زودتر در دسترس دارندگان Season Pass قرار گرفت. حال دو هفته از تاریخ ۲۰ سپتامبر گذشته است و همه می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند.

Death Star سومین بسته الحاقی بازی Star Wars Battlefront پس از Outer Rim و Bespin است. چهارمین و آخرین بسته الحاقی بازی نیز با عنوان Rogue One: Scarif در تعطیلات کریسمس عرضه خواهد شد و براساس فیلم سینمایی Rogue One: A Star Wars Story خواهد بود. بسته الحاقی Death Star پنج نقشه جدید به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین در این بسته الحاقی حالت Battle Station نیز اضافه خواهد شد که صحنه منفجر شدن ستاره مرگ توسط «لوک اسکای واکر» را از فیلم Star Wars: A New Hope بازسازی می‌کند. علاوه بر این‌ها، Star Card و اسلحه‌های جدید در کنار قهرمانانی نظیر Chewbacca و Bossk نیز به بازی اضافه خواهند شد.

در پایان نیز لازم به ذکر است که حداکثر سطح بازیکنان در Star Wars Battlefront به سطح ۹۰ ارتقاء یافته است و برخی باگ‌های مربوط به قهرمانان و دشمنان بازی نیز برطرف شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده