نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

Call of Duty: Infinite Warfare در همان جهان آینده سری Modern Warfare جریان دارد

پوستر جدید Call of Duty: Infinite Warfare تایید می‌کند که بازی همان ادامه سری Modern Warfare با داستانی متفاوت است.

اگر تریلرهای بخش داستانی بازی مورد انتظار Call of Duty: Infinite Warfare را دیده باشید، حتما آن سفینه بزرگ فضایی را نیز به‌یاد دارید. این سفینه که «Retribution» نام دارد، مقر فرماندهی تشکیلات نظامی شما در بخش تک‌نفره و آخرین کشتی‌ فضایی کل ناوگان است. سازماندهی جوخه‌ها و انتخاب مأموریت‌ها، همه در این سفینه غول‌پیکر صورت می‌گیرد که باعث شده‌ در مرکز توجهات طرفداران قرار بگیرد و آن‌ها نیز اطلاعات بسیار جالبی را از نحوه نام‌گذاری و رده‌بندی Retribution به دست آورده‌اند.

تصویری که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، در واقع از پوستر جدید بازی گرفته شده و حاوی نکات ناگفته‌ قابل توجهی است؛ بر اساس این پوستر، کلاس کشتی فضایی با سرشناسه «SWC-141» ثبت شده که مخفف Space Warship Carrier است. اگر شما یگان ویژه چندملیتی ضد تروریسم «Task Force 141» را از کمپین داستانی سری Modern Warfare به یاد داشته باشید، می‌دانید که این گروه در مراحل آغازین بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در مأموریتی حیاتی برای نجات جان بوریس ورشِوسکی، رئیس جمهور روسیه، جان بیش‌تر نیروهای خود را فدا کرد و دشمن جهان آزاد را به همه شناساند. در بخش توضیحات مربوط به کلاس کشتی فضایی Retribution در پوستر جدید آمده که این سرشناسه توسط دولت روسیه برای یادآوری فداکاری‌های یگان Task Force 1401 پیشنهاد شده است. این مطلب به‌وضوح تأیید می‌کند اتفاقاتی که در Infinite Warfare شاهد آن‌ها خواهیم بود، در همان جهان مجموعه Modern Warfare رخ می‌دهند و بازی به نوعی ادامه سری در زمانی دیگر با داستانی متفاوت است:

cod: iw poster leaks

این نام‌گذاری، به احتمال زیاد چیزی جز اشاره‌ مختصری به داستان حماسی سری «جنگاوری مدرن» نیست و به شما توصیه می‌شود که منتظر فلش‌بک‌هایی به صحنه‌های خاطره‌انگیزتان یا حضور نوادگان کاراکترهای نام‌آشنا در بازی جدید نباشید!

فاز بتای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اکتبر به‌وقت غرب آمریکا (ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۲۳ مهرماه) کارش را آغاز می‌کند؛ دارندگان ایکس‌باکس وان نیز برای دسترسی به نسخه آزمایشی باید تا ساعت ۱۰ صبح ۲۱ اکتبر (ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۳۰ مهرماه) منتظر بمانند. بتای Infinite Warfare ساعت ۱۰ صبح ۲۴ اکتبر (ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۳ آبان) به‌پایان می‌رسد و علاقه‌مندان به تجربه نسخه اصلی بازی باید تا ۴ نوامبر (۱۴ آبان)، روز انتشار بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی، صبر کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده