نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered از بات پشتیبانی می‌کند

ریمستر Modern Warfare در مسابقات خصوصی از بات‌ها پشتیبانی می‌کند و امکان غیرفعال‌سازی آیکن مدال‌ها را هم دارد.

استودیو ریون سافتور (Raven Software)، سازنده‌ی ریمستر Call of Duty 4، چندی است که شدیداً در توییتر فعال شده و مرتبا اخباری را درباره‌ی این بازی منتشر می‌کند. پس از اشاره به اینکه Modern Warfare Remastered دارای ۲۰ سطح حساسیت مختلف برای کنترلرها است، این‌بار نوبت به آن رسیده تا جزئیات تازه‌ای از بخش چندنفره‌ی بازی به گوش‌مان برسد.

اِیموس هاج (Amos Hodge)، طراح ارشد ریون سافتور، به‌تازگی در توییتر اعلام کرد که ریمستر Modern Warfare به بازیکنان‌اش امکان می‌دهد تا مسابقات خصوصی (Private match) را با حضور بات‌ها تجربه کنند. این قابلیت را می‌توان به‌سادگی در صفحه‌ی تنظیمات مسابقه فعال یا غیرفعال کرد. هاج با ارسال توییتی، خطاب به یکی از کاربران، نوشت:

#MWRemastered در گزینه‌های مربوط به Private match [امکان فعال‌سازی] بات‌ها را خواهد داشت.

مورد دیگری که این طراح به آن اشاره داشت، شیوه‌ی به نمایش درآمدن مدال‌ها در حین بازی بود. بسیاری از کاربرانی که رقابت‌های رویداد Call of Duty XP را دنبال کردند از بابت ظاهر شدن مدال‌ها در قالب پاپ‌آپ (که نوع اجرای‌اش نسبت به نسخه‌های جدید کال آو دیوتی تفاوت‌هایی دارد) رضایت نداشتند. اکنون می‌توان این آیکن‌ها را غیرفعال کرد تا مزاحمتی برای بازیکن ایجاد نشود. هاج در این‌باره نوشت:

ریون گزینه‌ای را [به ریمستر CoD 4] اضافه کرده تا با آن [بتوان] به نمایش درآمدن آیکن مدال‌ها را، در رابط گرافیکی درون-بازی، غیرفعال کرد.

نسخه‌ی ریمستر Modern Warfare قرار است در ۱۴ آبان، همراه نسخه‌های پرمیوم Call of Duty: Infinite Warfare، برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده