نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بروزرسانی جدید Fallout 4 به دلیل بروز مشکل فعلا از دسترس خارج شد

آپدیت 1.7.19 بازی Fallout 4 اخیرا عرضه شد که به دلیل بروز برخی مشکلات، بتسدا فعلا آن را از دسترس خارج کرده است.

کمپانی بتسدا پس از عرضه بازی فال اوت 4، آپدیت‌های مختلفی برای آن منتشر کرده تا تمامی مشکلات ریز و درشت بازی را رفع کند. جدید‌ترین این آپدیت‌ها نسخه 1.7.19 بود که چندی پیش عرضه شد و حال بتسدا اعلام کرده که به دلیل بروز برخی مشکلات، فعلا این آپدیت از دسترس خارج شده است. البته بتسدا در ابتدا این موضوع را اعلام نکرد و پیش از آن یکی از کاربران سایت ردیت متوجه شد که بازی وی به طور خودکار دوباره به نسخه 1.7.15 تنزل یافته است. پس از اینکه افراد بیش‌تری هم این موضوع را تایید کردند، بتسدا با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

بروزرسانی 1.7.19 باعث بروز مشکلاتی پیرامون ماد‌های بازی می‌شد و در نتیجه فعلا این آپدیت از دسترس خارج شده است تا بتوانیم مشکلات آن را رفع کنیم. از صبر و بردباری شما تشکر می‌کنیم.

Bethesda هنوز از تاریخ عرضه تقریبی این ماد خبری منتشر نکرده است با این حال به نظر می‌رسد که به‌زودی دوباره شاهد انتشار آن خواهیم بود. نکته جالب در این مورد این است که با وجود عدم پشتیبانی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی از ماد‌ها، این آپدیت روی این کنسول هم از دسترس خارج شده است. علی‌رغم مخالفت‌های سونی با عرضه ماد روی کنسول خود، بتسدا اخیرا اعلام کرد که به دنبال راه‌های جایگزین برای عرضه ماد روی این کنسول است.

آپدیت 1.7.19 فال‌اوت محتوای خاصی به آن اضافه نمی‌کند و فقط یک سری مشکلات جزئی بازی را رفع خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده