نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

آپدیت جدید Deus Ex: Mankind Divided پشتیبانی از HDR را به بازی اضافه کرد

اسکوئر انیکس آپدیت جدیدی برای Deus Ex: Mankind Divided منتشر کرده که پشتیبانی از HDR را به آن اضافه می‌کند.

Deus Ex: Mankind Divided یکی از بازی‌های موردانتظار امسال بود که چندی پیش عرضه شد و توانست نسبتا موفق ظاهر شود. حال سازندگان بازی در استودیو ایدایس مونترئال یک بروزرسانی جدید برای بازی عرضه کرده‌اند که در وهله اول آن را برای کنسول میان‌نسلی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 پرو آماده کرده و در کنار آن پشتیبانی از HDR روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان S و پلی‌استیشن 4 را به بازی اضافه می‌کند. در نتیجه اگر تلویزیونی دارید که از این فناوری بهره می‌برد، می‌توانید از کیفیت بهتر رنگ‌ها در بازی Deus Ex: Mankind Divided لذت ببرید.

به‌علاوه توییتر رسمی بازی با انتشار متنی تایید کرد که همزمان با عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 پرو توسط سونی، بازی Deus Ex: Mankind Divided از رزولوشن 4K و جزییات گرافیکی بهتر روی این کنسول بهره خواهد برد.

علاوه بر موارد مذکور، بروزرسانی جدید بازی محتویات جدیدی هم به حالت Breach آن اضافه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی به نقشه Overlord جدید، دسترسی به Santeau Corporation جدید و پوسته‌های جدید برای سلاح Ripper اشاره کرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها ظاهر این سلاح را تغییر دهید.

این آپدیت همچنین باگ‌ها و مشکلات بازی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را رفع می‌کند و اگر پیش از این مشکلاتی از قبیل کرش کردن بازی یا گیر کردن در مرحله‌ای خاص را داشتید، پس از ارتقای بازی باید مشکلات شما رفع شده باشند. همچنین برای افرادی که بازی را روی رایانه‌های شخصی و با دایرکت‌ایکس 12 تجربه می‌کنند هم بهبود‌هایی در بازی اعمال شده که باعث می‌شود تجربه بهتری از بازی داشته باشند.

اولین بسته الحاقی بازی Deus Ex: Mankind Divided اخیرا با نام System Rift عرضه شد که می‌توانید آن را به صورت مجزا با قیمت ۱۰ دلار یا با خرید سیزن پس ۳۰ دلاری بازی دریافت کنید. برای این بازی یک DLC دیگر هم با نام Criminal Past عرضه خواهد شد که تاریخ عرضه آن اوایل سال ۲۰۱۷ اعلام شده است. این بازی همچنین تا پایان ۲۰۱۶ برای لینوکس و مک نیز عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده