نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

بازی موبایل جدید PewDiePie صدرنشین چارت‌های دانلود شد

PewDiePie Tuber Simulator، بازی موبایل پیودی‌پای، توانسته صدر جدول فروش بازی‌های موبایل را تصاحب کند.

پیودی‌پای، مشهور‌ترین یوتیوبر بازی‌های ویدیویی پس از موفقیت بازی موبایل اول خود، چندی پیش بازی موبایل جدیدی با نام PewDiePie Tuber Simulator برای اندروید و iOS معرفی کرد. این بازی اخیرا منتشر شده و حال گزارش‌ها حاکی از آن است که توانسته صدر جدول فروش بازی‌های موبایل را تصاحب کند. PewDiePie Tuber Simulator گیمر را در نقش یک یوتیوبر جوان قرار می‌دهد که باید سعی کند به مرور زمان پیشرفت کرده و به یک یوتیوبر مشهور تبدیل شود.

بنا به گزارش سایت آماری سنسور تاور، این بازی بیشترین دانلود را در بین بازی‌های پلتفرم iOS در کشور انگلیس و چند کشور دیگر به نام خود ثبت کرده است. همچنین به دلیل محبوبیت بالای این بازی و تمایل گیمر‌ها به تجربه آن‌، سرور‌های بازی به دلیل ترافیک بالاتر از حد انتظار دچار مشکل شده و افراد زیادی هنوز موفق به تجربه بازی نشده‌اند.

PewDiePie Tuber Simulator در اصل یک بازی موبایل رایگان است که البته مانند اکثر بازی‌های مشابه، از خرید‌های درون‌برنامه‌ای بهره می‌برد. گیمر‌ها می‌توانند با خرید آیتم‌های مختلف از طریق پول درون بازی یعنی Bux، روند پیشرفت خود را تسریع کرده و زودتر به یک یوتیوبر معروف تبدیل شوند و برای شارژ کردن حساب Bux خود، می‌توانید از پول واقعی هم استفاده کنید.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده