نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

عرضه درایو SSD با حجم ۵۱۲ گیگابایت برای ایکس باکس وان توسط سیگیت

کمپانی مشهور Seagate یک درایو SDD با حجم ۵۱۲ گیگابایت برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده است.

حجم بازی‌های ویدیویی روز به روز بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و به طور میانگین هر بازی ۳۵ تا ۴۰ گیگابایت حجم دارد و البته آثاری مثل Call of Duty: Infinite Warfare فضای بسیار بیش‌تری را هم طلب می‌کنند. به همین دلیل داشتن فضای کافی در هارد دیسک برای نصب بازی‌ها گاهی به یک معضل تبدیل می‌شود و گیمر‌ها مجبور می‌شوند برای نصب بازی‌های جدید‌تر، یک‌سری بازی‌های قدیمی خود را پاک کنند.

حال کمپانی سیگیت (Seagate) یک SSD با حجم ۵۱۲ گیگابایت برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کرده است که با استفاده از درگاه USB به آن وصل می‌شود. این درایو نه‌تنها فضای بیش‌تری در اختیار‌تان قرار می‌دهد، بلکه به دلیل بهره بردن از حافظه‌های SSD، سرعت بیش‌تر هم نسبت به هارد معمولی کنسول دارد و باعث خواهد شد تا زمان بالا آمدن بازی‌ها یا بارگذاری آن‌ها کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

طبق اعلام سیگیت، کاربران می‌توانند بازی‌های بزرگ خود را روی این درایو نصب کرده و از سرعت بیش‌تر در آن‌ها لذت ببرند. همچنین جنس این محصول از آلومینیوم بوده و برای وصل کردن آن به کنسول‌تان، نیازی به هیچ منبع انرژی دیگری نخواهید داشت. حجم و وزن کم این درایو هم باعث می‌شود تا حمل و نقل آن بسیار راحت باشد.

درایو SSD جدید سیگیت ۲۰۰ دلار قیمت داشته و در تمامی خرده‌های فروشی‌های مشهور از جمله آمازون، گیم‌استاپ و دیگر فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. سیگیت پیش از این هم هارد دیسک‌های دو و چهار ترابایتی برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده