نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

چگونه بتای Infinite Warfare باعث ایجاد تغییراتی در بازی اصلی شده است

اینفینیتی وارد از تغییراتی که پس از نسخه‌ آزمایشی Infinite Warfare برروی بازی اعمال شده است، می‌گوید.

چندی پیش،‌ استودیو Infinity Ward با انتشار پستی در وب‌سایت ردیت، اعلام کرد که آنها پس از برگزاری دو نسخه آزمایشی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare و دریافت بازخورد از طرف بازیکنان،‌ تغییراتی را در بازی اعمال کرده‌اند. در این پست طولانی که با تیتر «چیزهایی که ما از بتای بازی Call of Duty: Infinite Warfare یاد گرفتیم» منتشر شد، اینفینیتی وارد از تغییراتی که آنها در اسلحه‌ها، حالت‌ها و دیگر موارد بازی اعمال کرده‌اند گفته است. 

از تغییراتی که در اسلحه‌های بازی اعمال شده می‌توان به بیشتر شدن آسیب شات‌گان و همچنین بیشتر شدن آسیب این اسلحه از فواصل دور اشاره کرد. علاوه بر شات‌گان، اسنایپرهای بازی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و دیگر Aim Assist فقط زمانی فعال می‌شود که دوربین اسلحه کاملا برروی چشم بازیکن قرار بگیرد.

غیر از تغییراتی که در اسلحه‌ها اعمال شده است،‌ زمان بازیابی سلامت نیز کمتر شده است. پیدا کردن مسابقه نیز بهبود پیدا کرده است و از این پس در مدت زمان کمتری مسابقه پیدا می‌شود. یکی از مشکلاتی نیز که بازی در فاز بتا با آن مواجه بود، مشکل این بود که موقعیت جغرافیایی بعضی بازیکنان به اشتباه نشان داده می‌شد که این مشکل نیز حل شده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت گیم‌اسپات، فهرست تمامی این تغییرات را مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: Infintie Warfare قرار است که در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان)‌ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. این بازی یک نسخه ریمستر از بازی Call of Duty 4: Modern Warfare نیز دارد که تنها روش تهیه آن، خرید یکی از نسخه‌های گران‌تر بازی است که قیمت آنها از ۸۰ دلار آغاز می‌شود.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده