نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

تبلیغ مخصوص هالووین پلی‌ استیشن VR

سونی امروز تبلیغی با محورت جشن ترسناک هالووین برای پلی‌استیشن VR منتشر کرد.

فردا روز جشن ترسناک هالووین است و به همین دلیل، Sony، از این فرصت استفاده کرده است و یک تبلیغ برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR با تمرکز برروی بازی‌های ترسناک این هدست منتشر کرده است. نام این تبلیغ «ترسی که تا به حال تجربه نکرده‌اید» است و در آن شما می‌توانید بازی‌های ترسناکی را که برای این هدست عرضه شده‌اند، مشاهده کنید. در زیر می‌توانید این تبلیغ را تماشا کنید:

| |

هدست پلی‌استیشن VR اخیرا به بازار عرضه شد و ما نیز در زومجی، این هدست را بررسی کردیم. آرش عیاری در بررسی خود از این هدست گفت:

پلی‌استیشن VR محصولی است که قرار است واقعیت مجازی را وارد خانه‌های بیشتری کند. این محصول اگرچه با توجه به قیمت مناسب، راحتی فوق‌العاده هنگام استفاده و البته پشتیبانی اختصاصی از پرطرفدارترین کنسول بازی حال حاضر دنیا می‌تواند این مهم را در کارنامه پلی‌استیشن VR قرار دهد اما این گجت تازه وارد ایرادها و معایبی هم دارد. پلی‌استیشن VR به شدت از پایین بودن رزولوشن صفحه نمایش آن نسبت به رقبای خود رنج می‌برد. این در حالی است که محدودیت سخت‌افزاری پلی‌استیشن 4 هم مزید بر علت می‌شود تا بازی‌های عرضه شده برای این هدست از نظر فنی در سطح بسیار پایین‌تری نسبت به دیگر بازی‌های واقعیت مجازی قرار بگیرند. پلی‌استیشن VR شاید بتواند برای چند ساعت یا حتی چند روز شما را سرگرم کند اما چندین هفته و چندین ماه؛ هرگز!


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده