نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Batman: Arkham VR بین یک تا ۲/۵ ساعت گیم پلی دارد

راک‌استدی اعلام کرد که بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham VR بین ۶۰ تا ۱۵۰ دقیقه محتوا خواهد داشت.

بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham VR به‌زودی همراه هدست پلی‌استیشن VR به بازار عرضه می‌شود. اکنون استودیو راک‌استدی (Rocksteady)، سازنده‌ی این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4، به زمان موردنیاز برای به پایان رساندن آن اشاره کرده است.

وب‌سایت پرس استارت استرالیا (Press Start Australia) به‌تازگی گفت‌وگویی را با دکس گین (Dax Ginn) از بخش بازاریابی راک‌استدی ترتیب داد و مقدار محتوای Batman: Arkham VR هم موردی بود که در این مصاحبه به آن پرداخته شد. گین در این مورد گفت:

بخش اصلی داستان حدود ۶۰ دقیقه زمان می‌برد؛ اما در این میان، محتویات بیشتری هم در دسترس [بازیکن] قرار می‌گیرد که [جمعا] نزدیک به ۹۰ دقیقه گیم‌پلی را به این [بازه‌ی یک ساعته] اضافه می‌کند. از این‌رو تجربه کردن چندین‌باره‌ی بازی و دیدن تمام آنچه که ما درون آن گنجانده‌ایم، [حرکتی] معقول خواهد بود.

با این حساب، Arkham VR نهایتاً حدود ۲/۵ ساعت گیم‌پلی را در خود جای داده است. ناگفته پیدا است که این مقدار زمان بسیار کم است؛ اما از طرفی دست‌اندرکاران بازی هم بیشتر روی جنبه‌ی «تجربی بودن» آن تأکید داشته‌اند تا آنکه بخواهند یک بازی کامل را به مشتریان عرضه کنند.

بازی Batman: Arkham VR قرار است در روز پنج‌شنبه ۲۲ مهر (۱۳ اکتبر) همراه هدست پلی‌استیشن VR روانه‌ی بازار شود. این بازی هم‌اکنون در وب‌سایت آمازون با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده