نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

موجودی بازی Gears of War 4: Ultimate Edition در فروشگاه گیم استاپ به پایان رسید

موجودی نسخه‌ی فیزیکی بازی Gears of War 4: Ultimate Edition در فروشگاه گیم‌استاپ (Gamestop) به اتمام رسید.

مجموعه فروشگاه‌های گیم‌استاپ تمام موجودی‌شان از نسخه‌های فیزیکی Gears of War 4: Ultimate Edition را، در هر دو بخش آنلاین و آفلاین‌شان، به فروش رسانده‌اند. این خبر را آدام فلچر (Adam Fletcher)، مدیر انجمن‌های استودیو کوالیشن (The Coaltion)، در توییتر اعلام کرد. او ابتدا توییتی را با مضمون زیر پست کرد:

به نظر می‌رسد که موجودی نسخه‌ی فیزیکی Gears 4: UE در https://GameStop.com به پایان رسیده است. پیشنهاد می‌کنم که برای پیش‌خرید کردن [بازی] به سراغ فروشگاه‌های محلی بروید!

فلچر سپس در توییتی دیگر تأیید کرد که موجودی گیم‌استاپ، هم در بخش آنلاین و هم در داخل خود فروشگاه‌ها، واقعاً به اتمام رسیده است. او همچنین از کسانی که به دنبال قاب استیل‌بوک بازی بودند خواست تا سراغ آن را از خرده‌فروشی‌های دیگر بگیرند.

خریداران بسته‌ی ۱۰۰ دلاری Gears of War 4: Ultimate Edition علاوه بر اینکه سیزن پس و نسخه‌ی استیل‌بوک گیرز آو وار 4 را به دست می‌آورند، می‌توانند بازی را از جمعه ۱۶ مهرماه (۷ اکتبر) تجربه کنند؛ درحالی‌که بازی در ۲۰ مهر (۱۱ اکتبر) به دست دیگر طرفداران می‌رسد. نسخه‌ی آلتیمیت گیرز آو وار 4 در قالب دیجیتال هم عرضه می‌شود که طبیعتاً استیل‌بوک دیگر در آن جایی ندارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده