نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

کریستین نارن، هنرپیشه نقش هودور، یک گیمر تمام عیار است

کریستین نارن، ایفاگر نقش Hodor در سریال Game of Thrones، یک گیمر قدیمی و تمام عیار است.

بسیاری از طرفداران سریال بازی تاج و تخت، شخصیت هودور را می‌شناسند. شخصیتی که Kristian Nairn نقش وی را ایفا می‌کند. وی اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اینفورمر انجام داده و در آن اعلام کرده که از قدیم، یک گیمر بوده است و بازی‌های ویدیویی را بسیار دوست دارد:

من خیلی از زندگی خود را صرف انجام بازی‌های ویدیویی کرده‌ام. به دلیل اینکه من مدت زیادی را در سفر می‌گذرانم، به همین دلیل برروی لپ‌تاپ و گوشی هوشمند خود بازی می‌کنم و به همین دلیل اگر یک بازی برروی این دستگاه‌ها عرضه نشود، متاسفانه نمی‌توانم آن را بازی کنم. 

من از زمان کنسول ZX Spectrum بازی‌ می‌کرده‌ام. قبل از آن هم یک کامپیوتر آتاری داشته‌ام. من همیشه یک گیمر بوده‌ام.

هنگامی که از وی سوال شد بازی مورد علاقه‌اش چیست، نارن گفت که وی یکی از ۳/۳ میلیون نفری است که در حال تجربه بسته الحاقی Legion بازی محبوب World of Warcraft است:

من عمیقا با این بازی درگیر هستم. از زمانی که World of Warcraft عرضه شد، در حال تجربه آن هستم و از همان زمان علاقه شدیدی به آن پیدا کرده‌ام. علاوه بر وارکرفت، تعدادی بازی موبایلی مثل King of Avalon هم بازی می‌کنم. من خیلی زمان و پول صرف این بازی می‌کنم.

نارن همچنین در بسته الحاقی Warlords of Draenor بازی وارکرفت نیز صداپیشگی کرده است. وی یکی از ارک‌های درون سیاه‌چاله این بازی است:

صداپیشگی کردن در آن بسته الحاقی، مانند این بود که یکی از رویاهایم به حقیقت بپیوندد. خیلی حس عجیبی است هنگامی که وارد یک دانجن در بازی مورد علاقه‌تان می‌شوید و صدای خودتان را می‌شنوید. من یک جورهایی از کشتن خودم لذت می‌برم که جمله بسیار عجیبی است. 

موردی که من درباره بلیزارد خیلی دوست دارم،‌ این است که آنها دقیقا مانند گیمرها عاشق بازی هستند و خوره هستند که باعث شده من بیشتر آنها را دوست داشته باشم. برای آنها، بازی‌هایشان بسیار بیشتر از یک بازی است و آنها واقعا درباره محصولات خود اشتیاق دارند.

نارن، قراردادی با استودیو سازنده بازی King of Avalon دارد که باید بازی‌های آنها را تبلیغ کند. نارن می‌گوید که این بازی، در زمره معدود بازی‌های موبایلی است که عمق دارد و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. در انتهای این مصاحبه، نارن درباره بازی‌های ویدیویی در سر صحنه سریال Game fo Thrones نیز صحبت‌هایی کرد و گفت که بازیگران این سریال در سر صحنه Angry Birds و Harry Potter: Spells بازی می‌کنند.

فصل هفتم سریال Game of Thrones، کمی دیرتر از فصل‌های دیگر این سریال آغاز خواهد شد. دلیل این کار هم، این بوده که HBO قصد داشته لوکیشن‌های زمستانی بیشتری در این فصل از سریال بگنجاند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده