// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بسته Salvation بازی Black Ops 3 هفته جاری برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر می شود

Salvation، آخرین بسته‌الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 در روز سه شنبه برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز منتشر می‌شود.

Salvation، جدیدترین و آخرین بسته‌الحاقی وعده داده شده توسط اکتیویژن برای بازی Black Ops 3،‌ محصول سال ۲۰۱۵ استودیوی تری‌آرک روز سه‌شنبه ۴ اکتبر (۱۳ مهر) در نهایت برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. این بسته الحاقی ماه گذشته به عنوان بخشی از توافق اکتیویژن و سونی، به صورت انحصار زمانی برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود.

Salvation، چهار نقشه‌ جدید را با نام‌های Citadel ،Micro ،Outlaw و Rupture به حالت چندنفره Black Ops 3 اضافه می‌کند. در حالی که نقشه Citadel بازیکنان را به خرابه‌هایی در یک قلعه قرون وسطی می‌برد، در نقشه Micro شاهد نبردی در میان خوراکی‌های یک میز پیکنیک هستیم. Outlaw نیز با حال و هوای وسترن شباهت زیادی به نقشه Standoff از بازی Call of Duty: Black Ops II دارد. Rupture چهارمین نقشه این بسته‌الحاقی نیز یک بازسازی از نقشه Outskirts در بازی Call of Duty: World at War است که در فضایی با تکنولوژی بالا تنظیم شده است.

Salvation همچنین Revelations، آخرین مرحله از خط داستانی Origins Zombies را به بازی Call of Duty: Black Ops 3 می‌آورد. این مرحله در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود.

بسته‌الحاقی به عنوان بخشی از Season Pass با قیمت ۴۹/۹۹ دلار در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی به صورت جداگانه نیز برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۱۴/۹۹ دلار به فروش می‌رسد. طبق اعلام اکتیویژن دارندگان نسخه پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بسته الحاقی Salvation را دریافت نخواهند کرد. بنا به دلایل اعلام نشده‌ای فروش بسته‌های الحاقی Black Ops 3 به صورت جداگانه روی پی‌سی غیر فعال شده است. در نتیجه برای دسترسی به بسته‌های الحاقی باید اقدام به خریداری Season Pass بازی کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده