نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

شخصیت Shovel Knight در بازی Yooka-Laylee حضور خواهد داشت

قهرمان بازی Shovel Knight قرار است در قالب یک کاراکتر غیر قابل بازی (NPC) در Yooka-Laylee حضور داشته باشد.

استودیو پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games)، سازنده‌ی Yooka-Laylee، اخیراً تریلری را منتشر کرده که شخصیت‌های شوخ و شنگ این بازی پلتفرمر-ماجراجویی را به مخاطبان معرفی می‌کند. در لحظات پایانی این تریلر از یک میهمان ویژه رونمایی می‌شود که یک‌راست از دل یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل بیرون آمده است و او کسی نیست جز Shovel Knight؛ شوالیه‌ای که پیش‌تر دلاوری‌های او را در بازی‌ای به همین نام دیده‌ایم.


این اولین‌باری است که Shovel Knight در یک بازی سه‌بعدی حضور پیدا می‌کند؛ البته از آنجا که مدل این کاراکتر در Yooka-Laylee به دست یات کلاب (Yacht Club)، استودیوی سازنده‌ی Shovel Knight، طراحی شده و ضمناً این شخصیت ظاهر پیچیده‌ای هم ندارد، به نظر نمی‌رسد که حضور او در فضای سه‌بعدی کم‌وکاستی داشته باشد. البته Yooka-Laylee شوالیه‌ی ما را تنها به‌عنوان یک شخصیت غیر قابل بازی میزبانی خواهد کرد.

بازی Yooka-Laylee قرار است در سه‌ماهه‌ی آغازین سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کنسول Wii U منتشر شود. در این میان دو سیستم‌عامل مک و لینوکس هم میزبان Yooka-Laylee خواهند بود؛ اما این بازی فعلاً قرار نیست برای نینتندو NX، کنسول مرموز کمپانی نینتندو، عرضه شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده